SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.095 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.378 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

Niet tevreden over de afhandeling van een klacht. Geen compensatie in retour of verzendkosten ondanks onvoldoende geleverde content informatie over de kofferhoes (dat hij doorzichtig is, is niet overduidelijk) Voor mij geen suitsuit meer.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedank voor je beoordeling en je feedback. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Op onze website staat bij het product vermeld dat het om een doorzichtige hoes gaat. Je kunt daardoor de mooie kleur van je koffer door de hoes heen zien. We zien dat jij wel een code hebt ontvangen van onze collega's voor gratis verzenden als compensatie. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
6 jun 2023

Jammer

Mooie koffer, alleen erg jammer dat hij defect aankwam. Ik moet nu erg veel haasten met het nog proberen op tijd te regelen van de koffer. Mijn moeder blij met mijn cadeau maar teleurgesteled met het resultaat. Bedankt SuitSuit.
13 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de koffer defect bij je aankwam! Is er inmiddels wel een nieuwe naar je onderweg? Laat het ons even weten via klantenservice@suitsuit.com
12 sep 2023
Wel betaald meer geen koffer afgeleverd. Gebeld en en zo contact worden opgenomen met DHL omdat track en trace code niet werkt. Vervolgens zou ik daarover gemalt worden. Nu na twee dagen geen enkel bericht ontvangen.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat er wat mis is gegaan met de levering van je pakketje. Als een pakketje niet wordt geleverd starten we altijd een onderzoek op om jouw pakketje te lokaliseren. Dit kan soms wel even duren. We zien echter dat jij al bent geholpen en dat jij een alternatieve oplossing bent geboden waar om gevraagd was. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
23 nov 2023
Hadden expliciet voor avondbezorging gekozen maar beide koffers werden op een verre DHL locatie geleverd zonder overleg. Zodat ik een taxi moest betalen om de koffers op te gaan halen.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemorgen, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat DHL deze niet op de juiste tijd heeft kunnen afleveren. Het kan soms voorkomen dat wanneer DHL niet kan leveren doordat zij zijn verhinderd of als er bijvoorbeeld niemand thuis is, zij deze op een dichtstbijzijnd pakketpunt afleveren. Veel mensen vinden het prettig zodat zij dan kun pakketje toch kunnen afhalen wanneer het hen uitkomt. Echter is het begrijpelijk dat het erg vervelend is als het pakketpunt een stukje verderop ligt. We hopen dat je desondanks wel ontzettend veel plezier hebt met jouw nieuwe aankopen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT

Spijtig

Zo jammer. Bestelling geplaatst en pas 1,5 maand later krijgen we na heel veel contact de koffer geleverd zonder de bijbehorende actie tas. Geen enkele tegemoetkoming
21 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat er wat mis lijkt te zijn gegaan met jouw bestelling. Ik zie inderdaad dat je bestelling pas na een paar weken bij je thuis is geleverd door een systeemfout. Dat had uiteraard veel eerder geleverd moeten zijn. Ons excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega je inmiddels een mail heeft gestuurd met een alternatieve oplossing voor de actie tas die helaas niet meer beschikbaar is. Hopelijk is dit een mooie tussen oplossing. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
18 aug 2023
Een tas besteld voor een verjaardag, betaald, bevestigd en twee dagen later een mail, helaas, onze fout, maar het is uitverkocht! Heel slecht
21 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet hebt kunnen ontvangen, zeker omdat het om een cadeau gaat. Het kan soms zo zijn dat wanneer meerdere klanten tegelijkertijd hetzelfde product bestellen, de voorraad sneller op raakt dan dat staat aangegeven op de website. Excuses hiervoor. Uiteraard krijg je het aankoopbedrag direct teruggestort. We hopen snel weer het product op voorraad te hebben zodat we je deze weer kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
29 jul 2023
Ligt denk ik niet aan suitsuit maar zit al 1 week op mijn pakketje te wachten. DHL geeft geen aflever datum af. Denk dat ze hem kwijt zijn.
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw pakketje nog niet is afgeleverd bij je. Zouden we je vriendelijk mogen vragen om contact met ons op te nemen via klantenservice@suitsuit.com? Dan kunnen wij voor je onderzoeken waar je pakketje precies is en je eventueel een alternatieve oplossing bieden. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
19 jul 2023
De koffer die ik besteld had is nooit gekomen. Een week lang contact met de klantenservice die ook niet kan helpen. Echt slecht allemaal.
20 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Omdat het hoogseizoen is, kan het wel eens gebeuren dat een bestelling wat vertraging oploopt. Excuses dat jij hier nu de dupe van bent. We zien dat jouw pakketje vandaag geleverd zal worden. We wensen je ondanks de vertraging heel veel plezier met je nieuwe aankopen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
11 jul 2023
Pakket niet geleverd zodat stond aangegeven voor 23:00 besteld die dag verzonden. Pakket is niet aangekomen en weer retour naar afzender
12 jul 2023
Goedemiddag, Dank voor het delen van je review. Wat vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan met het leveren van jouw bestelling. Het klopt inderdaad dat wanneer jij een pakketje voor 23:00 besteld wij deze de volgende dag bij je thuis willen bezorgen. Het kan zo zijn dat wanneer de postbezorger je mist, het pakketje naar ons geretourneerd zal worden. We zullen het aankoopbedrag dan uiteraard z.s.m. naar je retour sturen. Bedankt voor jouw begrip.
18 jul 2023

Beloofd cadeautje zat er niet bij.

Bij mijn bestelling stond dat ik een mooie shopper bij geleverd zou krijgen. Helaas zat deze er niet bij.
18 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Helaas is het zo dat deze shopper bag actie alleen hoort bij de Fab Seventies collectie. We zien dat je een koffer hebt besteld uit een andere collectie, vandaar dat deze tas niet bij je bestelling zat. We hopen uiteraard wel dat je heel tevreden bent met jouw nieuw koffer en hier heel veel mooie reizen mee mag maken. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Niet via DHL laten bezorgen! Dit is erg zonde want ben nu 5 dagen verder en nog niks!!
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij jouw pakket niet op tijd hebt ontvangen. Door alle Black Friday en Cyber Monday gekte, kan het zijn dat de levering wat is vertraagd. We zien dat je pakket afgelopen zaterdag bezorgd zou moeten zijn. Mocht jij jouw bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, stuur ons zeker even een mailtje. Dan zullen we dit direct voor je uitzoeken. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Heb een weekend tas voor 79,95 gekocht en zie dezelfde tas een week kater bij bol.com voor 39,95
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je beoordeling. We hebben even gekeken en zien de tas die jij hebt besteld bij Bol.com niet voor deze prijs staan. Zou je ons een mailtje willen sturen met daarin de link naar de Bol.com pagina waar deze tas voor 39,95 EUR wordt aangeboden? We willen dit graag voor je uitzoeken en zonodig je klacht daarbij oplossen. We horen heel graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT

Duidelijk zijn

Je krijgt een gratis tas bij je bestelling en vervolgens zie ik dat ik ervoor heb betaald
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat de actie met gratis shopper tas niet helemaal duidelijk lijkt te zijn. Het klopt dat deze actie niet geldig is in combinatie met een andere actie of kortingscode. Dit kun je het beste terugvinden bij de actie op onze website. Mocht je de tas toch liever willen retourneren, zullen wij het aankoopbedrag hiervan na ontvangst zo spoedig mogelijk naar je terugstorten. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
7 jul 2023
Kwaliteit van de producten is ondermaats. Betaalt veel voor tegenvallende kwaliteit.
Antwoord van SUITSUIT
Wat vervelend dat de kwaliteit tegenvalt Elvera. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op klantenservice@suitsuit.com, dan helpen we je hiermee graag verder!
VZ
Vicky Z.
Brasschaat
23 jul 2023
Mijn koffer is kaput uit het vliegtuig gekomen. Er is een hoek volledig gebarsten.
24 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat je koffer is beschadigd tijdens je reis. Ik zou je graag willen vragen om ons garantieformulier in te vullen via onze website. We zullen jouw aanvraag dan in behandeling nemen en kijken wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
1 aug 2023
Een van de letters is eraf gevallen, direct bij het uitpakken van de koffer
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Oei, het hoort uiteraard niet zo dat er een letter loslaat van de koffer. We controleren onze koffers hier altijd goed op maar het lijkt dat er eentje is doorgeglipt. Excuses dat deze net bij jou terecht is gekomen. We willen dit graag voor je oplossen. Zou je ons kunnen contacten via klantenservice@suitsuit.com? Dan helpen we je binnen 24 uur met je klacht. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
LG
Laura G.
Almere
24 jul 2023
Website niet up to date. Daardoor is door hun onze bestelling geannuleerd.
24 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw bestelling is geannuleerd doordat het product niet meer op voorraad is. Het kan wel eens voorkomen dat een product veel wordt besteld en dit sneller gaat dan wat onze website weergeeft. Excuses dat je hier net de dupe van bent geworden. Mocht je toch nog graag dit item willen bestellen, zou ik je willen aanraden om op de website naast het product op de knop "hou mij op de hoogte!" klikken en daar je email adres invullen. Je zult dan zodra het product weer op voorraad zou komen een mailtje ontvangen zodat je deze direct weer kunt bestellen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
27 mei 2023

Als het maar makkelijk is

Wanneer een bestelling niet vlekkeloos verloopt. Totaal niet behulpzaam.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag Fatima, Bedankt voor je berichtje! Het lijkt erop dat je niet helemaal tevreden bent over onze (klanten)service en/of onze producten. We helpen je natuurlijk heel graag verder. Zou je je klacht of vraag per mail willen stellen aan onze klantenservice? Je mag dit doen naar het volgende e-mailadres, klantenservice@suitsuit.com. Zodra wij je mail hebben ontvangen, nemen wij deze binnen 24 uur in behandeling. Alvast bedankt voor je moeite en een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
6 okt 2023
Ik heb zaterdag een tas besteld, en hij is nog steeds niet gearriveerd
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. Ik zie dat mijn collega wel al een onderzoek voor je heeft opgestart. Mocht jij eind vandaag nog steeds niets hebben vernomen, laat het dan zeker even weten. Dan gaan we jouw een alternatieve oplossing bieden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Beter op de hoogte houden van levering. Na 5 dagen nog niets gehoord.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat jij jouw bestelling op een zaterdag hebt geplaatst. Daarna kwamen de kerstdagen. In het weekend en met kerst zijn wij gesloten, vandaar dat jij vanuit ons geen antwoord hebt ontvangen. Hopelijk heb jij jouw pakket inmiddels wel ontvangen. Mocht dat niet zo zijn, laat het ons dan zeker even weten. Dan gaan we dit onmiddellijk voor je uitzoeken en voor je oplossen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT