SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.095 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.378 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

13 aug 2023
De trekstang hapert voortdurend bij het in-en uittrekken. Waardeloos
14 aug 2023
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt! Als je ons een mailtje stuurt op het e-mail adres klantenservice@suitsuit.com, dan helpen we je gelijk! Team SUITSUIT
Nog steeds niet binnen gekregen, DHL stelt de bezorging steeds uit
Antwoord van SUITSUIT
Hi Henny, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat jouw bestelling afgelopen vrijdag bezorgd zou worden om 17:00 uur. Mocht jij jouw bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, horen we dit graag van je per mail. Dan gaan we hier direct voor je achteraan en lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
29 jul 2023
Mijn bestelling was opeens geanuleerd zonder een reden te geven.
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling is geannuleerd. Ik zie dat het product dat je hebt besteld niet meer op voorraad is. Uiteraard hebben we het aankoopbedrag van je bestelling direct weer naar je terug overgemaakt. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
21 jul 2023
Misleidende foto. Is gewoon dure plastic hoes wat je koopt
24 jul 2023
Bedankt voor het delen van je beoordeling. Het lijkt erop dat je niet helemaal tevreden bent met je nieuwe beschermhoes. Zou ik je vriendelijk mogen vragen om ons te laten weten wat er precies mis is met jouw hoes via klantenservice@suitsuit.com? We zullen jou klacht dan binnen 24 uur oppakken en gaan direct kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Hallo, ik heb nooit antwoord gekregen op mijn vraag.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je berichtje afgelopen vrijdag na werktijd ontvangen. In de weekenden zijn wij gesloten en worden klantvragen niet beantwoord. Ik zie dat mijn collega je vraag al heeft opgepakt. Mocht je verdere vragen hebben, helpen we je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
4 jun 2023
We hebben de koffer set nog steeds niet ontvangen
13 jun 2023
Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij je verder hebben geholpen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Excuses voor het ongemak!
Slechte spullen voor zo veel geld heel slecht
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je berichtje! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de ontvangen artikelen. Zou je per mail aan willen geven, waarover je niet tevreden bent. Je mag je mail sturen naar klantenservice@suitsuit.com. Mijn collega's helpen je graag verder. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
30 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
30 aug 2023
Goedemiddag, Dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij je bestelling nog niet thuis hebt. We willen uiteraard graag uitzoeken waarom deze nog niet is geleverd. Zouden we je daarom mogen vragen om ons een mail te sturen via klantenservice@suitsuit.com? We gaan dit dan direct voor je oplossen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
13 jun 2023
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!
13 jun 2023
Hi, bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat jou pakketje nog niet is geleverd. We hebben je zojuist een mailtje gestuurd met een update over jou bestelling. Hopelijk is deze snel bij je thuis!
19 jul 2023
Heb mij bestelling nog niet ontvangen
20 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling nog niet is geleverd. Ik zie dat je in contact met onze klantenservice bent geweest en dat zij jou een alternatieve oplossing hebben geboden. Mocht je nog verdere vragen hebben, zou ik je vriendelijk willen vragen om dit ons te laten weten via klantenservice@suitsuit.com. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Jullie service is superrrr slecht
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. We hebben even naar je vraag gekeken en helaas kunnen wij niet 2 verschillende bestellingen bij elkaar voegen om daar dan vervolgens een korting op te geven. We wensen je desondanks wel ontzettend veel plezier met jouw nieuw koffers. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
6 mei 2023
Vraag maar aan de klantenservice
8 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor je berichtje! Het lijkt erop dat je niet helemaal tevreden bent over onze (klanten)service. Kan je aangeven waar je vraag over gaat? Je mag dit doen per mail naar klantenservice@suitsuit.com. We helpen je graag verder. Alvast bedankt en een mooie dag gewenst.
4 okt 2023
Heb nog steeds mij koffers niet
5 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij streven ernaar dit binnen 1-2 werkdagen bij je thuis te hebben. Excuses als dit wat langer duurt. Ik zie dat mijn collega een onderzoek heeft opgestart en zie dat jouw pakketje vandaag geleverd zal worden. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons zeker even weten. Dan gaan we een alternatieve oplossing voor je bieden zodat jij je bestelling alsnog zo spoedig mogelijk bij je thuis hebt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
29 aug 2023
Verkeerde koffer geleverd
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij een verkeerd product opgestuurd lijkt te hebben gekregen. Uiteraard willen we dit heel graag voor je oplossen. Zou je ons hierover een mail kunnen sturen via klantenservice@suitsuit.com? Dan gaan wij dit direct (en uiteraard kosteloos) voor je oplossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
11 jul 2023
Ik heb het geannuleerd
12 jul 2023
Goedemiddag, Dank voor het delen van jouw review. Zou ik je vriendelijk mogen vragen om de reden van jouw annulering per mail met ons te delen? Dit mag dan gestuurd worden naar klantenservice@suitsuit.com. We zullen dit dan binnen 24 uur in behandeling nemen en kijken waar we wat voor je kunnen betekenen.
1 mei 2023
Slechte service
15 jun 2023
Hi, bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je onze service als slecht hebt ervaren. Zou je ons kunnen laten weten wat er precies mis is gegaan via klantenservice@suitsuit.com? Dan zoeken we naar een passende oplossing!
12 mei 2023