TVDL

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden180 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 dec 2023
TVDL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In december 2017 heb ik een HP laptop bestelt bij TVDL, en heb hiermee nooit problemen gehad. Ik gebruik hem nog steeds naar volle tevredenheid. Nu 6 jaar later was het tijd om de laptop van mijn vrouw te vervangen, dus weer gekozen voor TVDL computers. Dit keer werd het een Dell met I7 core, 16GB geheugen en 512GB ssd. Die werd daags na de bestelling ook geleverd, en gebruikssporen heb ik niet echt kunnen ontdekken. Hij werkte ook goed, alleen als de koelventilator ging draaien was er een zacht ratelend geluid hoorbaar. Contact opgenomen met Tom van der Linden hierover, hij deed niet moeilijk en ik mocht hem terugsturen voor een vervanging. Dat heb ik ook gedaan en na een weekje kwam de andere, zelfde model. deze gebruik ik nu een paar dagen en ik ben 100% tevreden. Ik ben ook 100% tevreden over TVDL en de afwikkeling van het probleempje. Als ik over 5 of 6 jaar weer een laptop wil wordt het er weer 1 van TVDL.

16 dec 2023
Geen foto’s op de website van de laptop zelf. Uit gegaan van de beschrijving die niet helemaal overeen kwam met de werkelijkheid. Er stond namelijk bij dat er geen tot bijna geen gebruikerssporen op zaten. Maar die zaten er wel degelijk, en veel ook. Daar baalde ik enorm van, maar de laptop werkt verder prima en ik ben er blij mee.

Beoordelingen voor TVDL

24 mrt 2024
23 mrt 2024
De ontvangen computer was schoon en voldeed zoals omschreven op de site. Te laat ontdekte ik dat er nog een gelijke desktop was met een videocard Nvidia K2000 als extra voor 30 euro extra. Jammer dat dit niet meteen op de site stond en dat alleen kon worden gezien op een andere pagina. Maar goed, misschien had ik de site meer moeten doorbladeren... Of de site meer overzichtelijk maken?
Antwoord van TVDL
Hallo Ben, alle HP systemen staan op 1 pagina. Het systeem met de K2000 staat direct rechts naast het HP systeem wat u heeft besteld. Mocht u de K2000 videokaart alsnog aan willen kopen kan dit altijd hoor, geen probleem!

Prima laptop voor een prima prijs en exact zoals geadverteerd. Aanrader dus!

Snel geleverd en de laptop was exact zoals geadverteerd op de website. Prima geprijsd en inderdaad nagenoeg geen gebruikssporen. Volledig nieuwe Windows11 installatie en geen resten van een vorige gebruiker. Prima laptop voor een prima prijs!

Snelle service, prima laptops

Snelle service, goede gebruikte laptop gekocht. En dit is al het iets van het de 8e laptop die ik hier gekocht heb. Waren allen prima HP apparaten. Voor de prijs van een hele goedkope laptop, heb je dan een gebruikte top line laptop.

Aanrader

Mijn vraag over het product voor aanschaf werd snel en duidelijk beantwoord. Het product voldoet geheel aan de omschrijving en de verzending was tijdig en in orde. Mijn eerste ervaring is zeer positief.
PV
Paul V.
Groningen
10 mrt 2024
Gewoon goed. Duidelijke status update per mail en goed verpakt verstuurd. En de kwaliteit, bijzonder goed. Het is dat er refurbished op het pakket staat, anders denk je dat het nieuw is. Topkwaliteit!
Goede gebruikte laptops. Snelle levering, prima met garantie erg fijn ook dat, indien mogelijk bij het model, er opties zijn voor uitbreiding geheugen en opslag capaciteit (grotere SSD).
RS
R S.
Hoensbroek

Super blij met Dell Latitude 5310

Ben super blij met deze mooie bijna niet van nieuw te onderscheiden Dell Latitude 5310 laptop.Tom je hebt me inderdaad verrast. De volgende laptop koop ik hier zeker weer.
Volgens mij kun je niet veel meer doen dan dat je nu doet. Mijn zoveelste laptop gehaald en steeds perfect. Ook familie elders in het land is steeds zeer tevreden.

Hp laptop

Een hp laptop besteld met de actie gratis sleeve , netje verpakt binnen gekregen , laptop is zeer netjes bijna niet van nieuw te onderschijden.
Prima ervaring voor de 2e maal. Duidelijk en snel contact, vlotte levering en product is zoals omschreven. Positief wat mij betreft.
Nette en snelle service, laptop ziet er super uit en nagenoeg nieuw. Erg blij mee. Service heel goed