mytoy-s.com- Logo - Beoordelingen

mytoy-s.com

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2024
mytoy-s.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben zeer tevreden met mijn recente aankoop van een penispomp bij MyToy-s. De levering was razendsnel en de verpakking was discreet, wat mijn privacy volledig respecteerde. De penispomp zelf is van uitstekende kwaliteit en heeft me geholpen mijn seksuele prestaties aanzienlijk te verbeteren. Het gebruiksgemak en de effectiviteit maken dit product een absolute aanrader voor iedereen die zijn seksuele gezondheid wil verbeteren. Mijn ervaring met MyToy-s is buitengewoon positief, en ik zal zeker weer bij hen bestellen in de toekomst.

20 mrt 2024
Ik heb voor 112 euro dingen besteld en krijg maar 1 pakketje van maar een item.

Beoordelingen voor mytoy-s.com

TV
Twan v.
Oosterhout
Fijne webshop, snelle verzending. Communicatie rond deelleveringen en track&trace kan beter.
19 mrt 2024

Top advies

Top producten. Kwam er niet helemaal uit, welk product het beste bij mijn wens zou passen. Advies gevraagd, super geholpen en goed geadviseerd. Daarna snel verzonden en het kwam discreet aan. Als kers op de taart kreeg ik, vanwege mijn verjaardag en een van hun eerste bestelling een piemelknuffel! Mijn nieuwe favo webshop 🫶🏼
20 mrt 2024
Bedankt voor u lovende woorden! We zijn blij dat we u goed hebben kunnen adviseren en dat u tevreden bent met u bestelling. Het doet ons plezier dat u bestelling snel en discreet is aangekomen, en we hopen dat de piemelknuffel u blij heeft gemaakt! We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn.
20 mrt 2024
De Satisfyer Pro 2 Generation 3 overtrof al mijn verwachtingen met zijn sensationele pulserende luchtdrukgolven en zachte vibratie. De snelle en discrete levering door MyToy-s maakte het bestellen een eenvoudige en discrete ervaring. ideaal als de man veel van huis is vanwege zijn werk :) Aanrader !!!!

Super snelle service

Super snelle service. En discreet wordt het verzonden. De Panthra Shaka besteld “wand vibrator” met een mooi tof panter printje het oog wil ook wat 😉 Super fijn speeltje!! Een must!!
19 mrt 2024
Zeer snelle levering en de artikelen waren van een goede kwaliteit. We waren zeer tevreden dus zullen zeker vaker gaan bestellen op deze website,echt een aanrader!
20 mrt 2024
Bij MyToy-s zijn we altijd verheugd om een positieve beoordeling te ontvangen, omdat het ons laat zien dat onze inspanningen gewaardeerd worden en onze klanten tevreden zijn. Dankjewel
23 mrt 2024
Ik heb uiteindelijk toch alles ontvangen en het werkt perfect
Antwoord van mytoy-s.com
Dat is heel fijn om te horen, bedankt voor uw terugkoppeling!
20 mrt 2024
Bij MyToy-s streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Een goede beoordeling is voor ons een bevestiging dat we op de goede weg zijn en dat we hun tevredenheid serieus nemen. Bedankt voor u 5 sterren beoordeling
20 mrt 2024
Een goede beoordeling van onze klanten betekent alles voor ons bij MyToy-s. Het toont aan dat we onze belofte van kwaliteit en service nakomen en dat u tevredenheid onze hoogste prioriteit is. Dankjewel
20 mrt 2024
Ik heb voor 112 euro dingen besteld en krijg maar 1 pakketje van maar een item.
Antwoord van mytoy-s.com
Beste Mevr. Ellis u overige producten worden vandaag bij u geleverd, helaas zijn wij ook afhankelijk van de planning van de transporteurs,

Heerlijk

Antwoord van mytoy-s.com
Dank u wel voor de geweldige review! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen als team. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!