mytoy-s.com- Logo - Beoordelingen

mytoy-s.com

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2024
mytoy-s.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben zeer tevreden met mijn recente aankoop van een penispomp bij MyToy-s. De levering was razendsnel en de verpakking was discreet, wat mijn privacy volledig respecteerde. De penispomp zelf is van uitstekende kwaliteit en heeft me geholpen mijn seksuele prestaties aanzienlijk te verbeteren. Het gebruiksgemak en de effectiviteit maken dit product een absolute aanrader voor iedereen die zijn seksuele gezondheid wil verbeteren. Mijn ervaring met MyToy-s is buitengewoon positief, en ik zal zeker weer bij hen bestellen in de toekomst.

20 mrt 2024
Ik heb voor 112 euro dingen besteld en krijg maar 1 pakketje van maar een item.

Beoordelingen voor mytoy-s.com

20 mrt 2024
Ik heb voor 112 euro dingen besteld en krijg maar 1 pakketje van maar een item.
Antwoord van mytoy-s.com
Beste Mevr. Ellis u overige producten worden vandaag bij u geleverd, helaas zijn wij ook afhankelijk van de planning van de transporteurs,