Lucardi Juwelier Beverwijk

58 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden110 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Ze zijn professioneel en weten waar ze het over hebben en nemen echt de tijd voor je. Ik heb hier een ring voor mijn vriendin gekocht. Ze is er onwijs blij mee en zij ja!

12 sep 2023
Eerste armbandje kwijt geraakt na 1 dag Vandaag een nieuwe gekocht en schakeltje ook stuk dus bijna kwijt . Vind dat echt niet kunnen . De meiden hielpen me wel goed Moet nog terug voor een nieuwe

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Beverwijk

Het is een goede winkel met aardige mensen. De webshop spreekt helemaal voor wat er in de winkel te vinden is
GK
GA K.
Beverwijk

Goed geholpen

Goed contact met verkoopster
Ondanks dat de medewerkster alleen was, bleef ze rustig en nam ze alle tijd om mij te helpen. Dit terwijl andere klanten ongeduldig werden. Ze bleef kalm en bleef oog houden voor de persoon met wie ze bezig was te helpen. Zeker voor een jonge dame is dit zeer te prijzen.

correct geholpen

We werden correct geholpen door de verkoopster,ook werd er geluisterd wat onze kleinzoons wilde hebben . Jammer dat bij het inpakken de prijsjes er aan bleven en er geen mooi doosje omging ,Ook mijn eigen fout dat ik daar niet opgelet had .
28 okt 2023
De aankoop moest ff snel en stiekem gebeuren
25 nov 2023
Vriendelijk en vooral vrolijk personeel !!
28 okt 2023
Vriendelijke verkoopster, goed geholpen