thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Schaik-Moutya, Super bedankt voor de 5 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent! (: Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Scheepmaker, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Perfect
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Meurs, Erg bedankt voor de 5 sterren! Fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Dekker, Bedankt voor uw review. Wij zijn wel benieuwd waarom u maar 2 sterren heeft gegeven. Zou u contact met ons op willen nemen. Dit kunt u doen door te mailen naar info@thuiszorgwinkel.nl of bellen naar 073-5220518. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Nefs, Bedankt voor de 5 sterren! Veel plezier met de wandbeugel. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
BS
B. S.
Scheveningen
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw, Fijn om te horen dat u erg tevreden bent met onze service. Ik zal het doorgeven aan het team. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Artikel was alleen te leveren met 2 a 3 weken wachttijd Is niet op de verkoopsite kenbaar gemaakt. 4 dagen na de bestelling en betaling krijg je een mailtje met dank voor Uw begrip. Begrijp ik helmaal dus niet. Heb gewoon het artikel met spoed nodig. Als dit direct kenbaar wordt gemaakt , koop ik het artikel via internet ergens anders of rij naar een zorgwinkel.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Goedemorgen meneer Voswijk, Dank voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend om te horen dat het product niet snel bij u geleverd kan worden. Wij proberen onze klanten altijd direct op de hoogte te stellen van de levertijden. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de leverancier en kunnen wij soms dat proces niet versnellen. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard mag u ten allen tijde de bestelling annuleren en zullen wij uw aankoopbedrag terug storten op uw rekening. Mocht u verdere vragen hebben vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Vlotte bezorging, maar slordige veel te grote verpakking
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Stam, Wat fijn dat het snel binnen is gekomen. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goed geholpen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/ mevrouw DIngen, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Hopelijk bent u tevreden met uw product. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Nijssen, Fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor de 4 sterren. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Woltjer, Bedankt voor de 5 sterren. Fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Prima product
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Harten, Bedankt voor de positieve recensie. Fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
snelle bezorging. Product prima in orde.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Reijnen, Goed om te horen dat u tevreden bent. Dank u wel voor de positieve recensie. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snel en goed geleverd. Goede communicatie
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Bugter, Fijn dat u tevreden bent over onze service. Ik zal de complimenten doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle verzending
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Roukema, Bedankt voor de recensie. Veel loopplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle levering, schoenen als omschreven.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Vugt, Heel erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw nieuwe schoenen. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Het beviel goed, geen verbetering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Postma, Fijn om te zen dat het goed bevalt. Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat graag. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle en perfecte afhandeling.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Barneveld, Fijn dat u tevreden bent met onze service! Bedankt voor de positieve recensie. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
AK
Armanda K.
Nieuw-Beijerland
Makkelijk te bestellen, er staan bij producten duidelijke uitleg en snelle levering.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Koetsveld, Heel goed om te horen dat u gemakkelijk bij ons heeft kunnen bestellen. Ook erg fijn dat u de mitella-band snel binnen heeft gekregen. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Zeer tevreden!

Ben heel erg tevreden met mijn rollator. Ten eerste loop ik perfect rechtop, door die armsteunen krijgen mijn onderarmen en polsen perfecte steun.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Horn-Slijkhuis, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl