thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.571 beoordelingen in totaal

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

15 sep 2023
De kruk ziet er op het erste gezicht stabiel uit, maar staat niet stevig. Ik ben slecht ter been, de thuiszorg moet de kruk en mijzelf erst vasthouden voor ik er op kan gaan zitten. Het is een wiebelige aangelegenheid. Als de zuignoppen onderaan aan de kruk, zich aan de bodem vast zouden zuigen, zoals ik aan genomen had, zou het allemaal minder gevaarlijk zijn en de kruk in geval niet om kan vallen. Nu moet ik mij naar een alternatief omziem. Met freundliche groeten. V. Stoffer.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

28 jun 2024

verbandschoenen maat 42…

Ik had een paar verbandschoenen maat 42 voor mijn hoogbejaarde vader besteld. Bestelling snel en correct ontvangen. De schoenen waren echter een ietsje te klein en wou ze graag ruilen voor een maat groter. Heb een mail gestuurd naar de winkel en bijna onmiddellijk antwoord gekregen met het terugzendlabel. Een paar dagen nadien al de nieuwe schoenen ontvangen. Ben zeer tevreden over zowel de schoenen, zitten perfect, als jullie service.
8 jul 2024
Beste mevrouw/meneer Kestens, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe schoenen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe schoenen en hopen u graag nog een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
5 jul 2024

Heel blij met zorg

Ivm zwachtels twee paar schoenen besteld (sneakers en sandalen). In twee verschillende breedtematen. Werd zeer attent gebeld of dit goed was. Zijn de schoenen het mooiste wat je kunt wensen, nee. Maar gezien de omstandigheden misschien wel. Heel blij met de service en de zorg!
8 jul 2024
Beste mevrouw Westerterp Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe schoenen. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Zeer vriendelijk personeel en wij hebben gekozen voor het laten installeren. Fijn dat ook alle verpakking werd meegenomen en zijn heel blij met de stapopstoel
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Kalden, Erg bedankt voor uw positieve review! We zijn erg blij om te horen dat de sta op stoel en de installatie naar wens zijn gegaan! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Tevreden

Dag na de bestelling werd mijn artikel geleverd, zeer snelle service! Artikel is ook handig en kwaliteitvol. Ik bestel hier zeker opnieuw
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Zerrouki, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe producten. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
7 jul 2024

Limbo full arm beschermhoes

Snelle en correcte levering van Limbo full arm beschermhoes. Echt waterdicht ! Ruim voor een volwassene met gipsen onderarm met hand
8 jul 2024
Beste mevrouw/meneer Nijbroek-Breuer, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe gipshoes. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
6 jul 2024
De rust en de menselijke maat van de medewerking gaf mij rust. en zo kon ik de juiste keuze maken van het hulpmiddel
8 jul 2024
Beste mevrouw/meneer Toorians, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe elleboogkrukken. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
13 jul 2024
Beter bijhouden dat het aantal bezorg dagen bij de artikelen juist staan, dan schept dat geen verkeerde ideeën.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer de Vries, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wij proberen dit altijd zo goed mogelijk bij te houden en zo vaak als kan te updaten. Maar helaas gebeurd het ook vaak bij onze fabrikanten dat wij last minute nog een vertraging te horen krijgen. Wij hopen dat u verder wel blij bent met de nieuwe kussens. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Werd op tijd geleverd Had wel gedacht dat voor grote wielen zaten . Maar dat kan eenfoutvan mij zijn
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer Weitering van Werven, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe rollator. Wij wensen u veel loopplezier met de rollator en hopen u graag nog een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
12 jul 2024
Een goede communicatie maar een te hard kussen om comfortabel te voelen. Zeer stevig en vast nochtans.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer Loones, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
6 jul 2024
Snel geleverd en niet te ingewikkeld om in te stellen de klok voor slechtziende slechthoorende
8 jul 2024
Beste mevrouw/meneer Vuurens, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe product. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
IB
Ingrid B.
Blankenberge
3 jul 2024
Vlugge levering , gemakkelijk te monteren. Stevig stoeltje met gemakkelijk te hanteren.
8 jul 2024
Beste mevrouw Bastiaans, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe product. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Mandje past niet op de rolator terug sturen was keurig geregeld .
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer de Boer, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze goede service. Wij doen daar ook ons uiterste best voor om het zo goed mogelijk te doen bij onze klanten. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
'Keurig Verzonden, snel, goede kwaliteit en keurig gefactureerd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw, Dank u wel voor het plaatsen van een review, erg fijn om te lezen dat u blij bent met u bestelde product! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
12 jul 2024

zeer klantvriendelijk

snelle en goede klantvriendelijke afhandeling van mijn verzoek
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer Vonk, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de klant vriendelijkheid van onze service. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
28 jun 2024
Gewoon top hoe er meegedacht wordt en snelle levering. Prima!
8 jul 2024
Beste mevrouw/meneer Vos-Verwaijen, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe rollator. Wij wensen u veel loopplezier met de rollator en hopen u graag nog een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
het was helemaal perfect. ook de bezorging,het installeren.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer Brussel, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuw bed en nachtkastje. Wij zullen het doorgeven aan onze bezorgers dat vinden ze fijn om te horen dat het goed was gegaan! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
3 jul 2024
Snelle levering, goed telefonisch bereikbaar voor advies!
8 jul 2024
Beste mevrouw Pisa, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe schoenen. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
2 jul 2024
Snel en duidelijk ook voor mensen met geen ideal betaling
8 jul 2024
Beste mevrouw/meneer Vervoorn, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe product. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goede verzorging , en op de afgesproken tijd afgeleverd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer Buitenhuis, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe douchezitje. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
30 jun 2024
ik zou niet weten wat beter kan,over de hele lijn top
8 jul 2024
Beste mevrouw/meneer Quinart, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw gloednieuwe rollator. Wij wensen u veel loopplezier met de rollator en hopen u graag nog een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl