thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.184 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr. 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 nov. 2023
Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

13 mrt. 2023
Besteld eenbedbeugel die verstelbaar is. Werd een mail gestuurd dat deze geleverd was zoiet dan stond deze in backorder?? Mail erna voor feedbavk ivm levering die niet geleverd was . Gebeld uitgelegd en vraag waar de bestelling was. Hoop excuus en ik zou de volgende dag terug gebeld worden ??? Niet gebeurd en ineens zou de beugel die ochtend verstuurd zijn??? Raar verhaal is binnen gekomen maar weetniet of ik hier nog zou bestellen. Komen geen afspraken na.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

Tops en tip!

Tops: Snelle levering Juiste product keurig verpakt! Tip: handig om uitleg over eventuele retourzending bij de verpakking toe te voegen. Nu moest ik zoeken op de site.
1 feb. 2024
Beste meneer/mevrouw Vos, Erg bedankt voor uw positieve review! We gaan kijken wat we kunnen doen met uw tip. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Goed en betrouwbaar

Prima site en beschrijving van producten. Keurige verzorgde levering. Levering duurde in mijn geval langer als een week. Zou handig zijn als je dat van te voren weet.
30 jan. 2024
Beste meneer/mevrouw Marijnissen, Erg bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
26 jan. 2024
De levering ging snel, alleen de verzendkosten waren natuurlijk in geen verhouding met de kosten van het product. Achteraf had ik beter 2 ex kunnen kopen.
29 jan. 2024
Beste meneer de Nijs, Erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Helaas hanteren wij voor elk soort product ongeveer dezelfde verzendkosten onder de €50. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Pluim voor de hulp

Kwam vrij onervaren binnen om een verhoogde toiletbril voor mijn bejaarde moeder te kopen. Prima opgevangen en geholpen door een medewerkster.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Rijsbergen, Fijn om te lezen dat wij u hebben kunnen helpen met de aankoop van de verhoogde toiletbril Ares. Erg bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Top

Prettige website om van te bestellen, was ook snel bezorgd. Prima service, niks op aan te merken.
29 jan. 2024
Beste meneer/mevrouw Jarzabek, Erg bedankt voor uw positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Product voldeed helemaal aan de omschrijving en erg makkelijk te plaatsen. Snelle levertijd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw Stroopman Fijn om te horen dat het product zoals verwacht is. Erg bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Zeer correcte webshop

Snelle verzending. Indien verlate verzending word je in gelicht. Zeer correcte ervaring
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Calis, Enorm bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Houdt zich aan afspraken. Ontvangen producten zijn zoals beschreven
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Meiners, Fijn om te horen dat de producten goed zijn ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
1 feb. 2024
de snelle bezorging en de snelle afwikkeling bij het retourneren.
2 feb. 2024
Beste mevrouw Kwantes, Erg bedankt voor uw positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
WU
Willem U.
Schuddebeurs
Alles ging zoals was afgesproken. Mooie,vooral goede schoenen.
prima ontvangst en goede advies dat leidde tot een aankoop .
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw van Zuijlen, Enorm bedankt voor de review en fijn dat het product goed is ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
FL
Femke L.
Eindhoven

Doen wat ze beloven

Snelle service, heldere communicatie. Doen wat ze beloven.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw de Laat, Erg bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
MW
Maria W.
Katwijk
Gemakkelijk te bestellen en snel bezorgd. Mooi product.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw, Heel erg bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
3 feb. 2024
Netjes geregeld en op tijd volgens berichten bezorgd 👍
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Smits, Enorm bedankt voor deze zeer positieve review. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goede communicatie en opvolging van de bestelling.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Hufkens, Fijn om te zien dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
8 feb. 2024
Prima service. Absolute aanrader. Arthur Nijhof.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Nijhof, Bedankt voor de zeer positieve review. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goede uitleg door heel vriendelijke medewerkers.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw de Klein Bedankt voor de positieve review over onze medewerkers. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
The communicatie was zeer behulpzaam ga so door
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Henderson Wat fijn dat u zeer tevreden bent over de communicatie. We zullen proberen zo door te gaan. (; Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
26 jan. 2024
bestelling op tijd en correct uitgevoerd
29 jan. 2024
Beste meneer/mevrouw Dijkman, Erg bedankt voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
5 feb. 2024
De hand Bresse geeft voldoende steun
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw, Bedankt voor de positieve review en wat fijn dat het voldoende steun geeft. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl