thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

780 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.230 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

goede hulp en meedenkend personeel

Het lukte niet goed om te betalen (omdat ik heel slecht ben in deze dingen) na wat hulp van de dame aan de telefoon bleek dat ik ook beter een ander modelschoen had kunnen uitkiezen. Zij heeft er toen voor gezorgd dat het goede model op gestuurd zou worden en dat ik het goede bedrag kon betalen. Heel fijn als er iemand meedenkt met je als je ineens artikelen moet gaan aanschaffen waar je geen ervaring mee hebt.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Reijn, Hartstikke bedankt voor deze leuke positieve review. Ik zal de complimenten doorgeven aan alle collega's. Erg fijn om te lezen dat u nu de goede schoenen besteld heeft. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goed geholpen Kundig , vriendelijk en behulpzaam personeel Fijne licht gewicht Rolator, handig inklapbaar ondersteund mij met lopen en voel mij zelf verzekerd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Bakker-Biesmeijer, Erg fijn om de te horen dat u erg tevreden bent over ons personeel. Ik zal de complimenten doorgeven. (; Wij wensen u nog veel plezier met de rollator! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Pluim voor de hulp

Kwam vrij onervaren binnen om een verhoogde toiletbril voor mijn bejaarde moeder te kopen. Prima opgevangen en geholpen door een medewerkster.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Rijsbergen, Fijn om te lezen dat wij u hebben kunnen helpen met de aankoop van de verhoogde toiletbril Ares. Erg bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Vlotte levering. Bij de productinformatie (in dit geval een personenweegschaal) zou ik graag -harde- cijfers zien over de nauwkeurigheid.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Looyschelder, Fijn om te lezen dat het product snel is aangekomen. Ik zal het aan de collega doorgeven die over de website gaat. Erg bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Van te voren advies via telefoon gevraagd. Ben keurig geholpen, dame nam er alle tijd voor!
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Woudenberg, Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door ons personeel. Veel plezier met de verbandschoen en bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Zijn erg vriendelijk maar het is wel zoeken welke thuiswinkel wat op voorrad heeft
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Wielick Fijn om te horen dat u ons personeel vriendelijk hebt ervaren. Ik zal de complimenten doorgeven in het team. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Het contact via de telefoon met goede tips. En daarna de snelle bezorging
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Abrahamse, Dank u wel voor de goede review. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door onze collega's. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Ze deden echt hun best om mij te helpen. afhandeling was vlot en prima
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Krielen, Dank u hartelijk voor uw positieve beoordeling. Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
WU
Willem U.
Schuddebeurs
Alles ging zoals was afgesproken. Mooie,vooral goede schoenen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Uittenbogaard, Bedankt voor de positieve recensie en wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de verbandschoenen! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goede kwaliteit en snelle service doet wat men beloifd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Schröder Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelde douchekruk. Bedankt voor de positieve recensie. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle levering en vertrouwd qua levering producten.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Stroeken, Hartstikke bedankt voor deze positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
goede communicatie over producten die besteld zijn
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Bosman, Erg fijn om te horen dat u tevreden bent over de service. Veel plezier met de stoel en bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goede communicatie en opvolging van de bestelling.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Hufkens, Fijn om te zien dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle levering, vriendelijke verkoopervaring
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Hommes, Heel erg bedankt voor de 5 sterren! Wat fijn dat de wandelstok snel is binnengekomen. Veel wandelplezier ermee (: Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
The communicatie was zeer behulpzaam ga so door
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Henderson Wat fijn dat u zeer tevreden bent over de communicatie. We zullen proberen zo door te gaan. (; Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Aanrader

Snelle levering en product zoals verwacht.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Taal, Fijn om te lezen dat de douchekruk voldoet aan uw verwachtingen. Bedankt voor de positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
EK
E. K.
Colmschate
Prijs (goedkoopste) en leveringssnelheid.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Klaassen, Enorm bedankt voor de positieve review! Goed om te zien dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
goed op tijd geleverd en snel gemonteerd.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw de Ruiter, Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat u tevreden met uw rollator. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Levering volgens afspraak, top geregeld
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Frauwenfelder, Enorm fijn om te lezen dat u erg tevreden bent met onze service. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle en goede afwikkeling van de koop
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Boerema, Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met service (: Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl