thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.472 beoordelingen in totaal

27 nov 2023
Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

15 sep 2023
De kruk ziet er op het erste gezicht stabiel uit, maar staat niet stevig. Ik ben slecht ter been, de thuiszorg moet de kruk en mijzelf erst vasthouden voor ik er op kan gaan zitten. Het is een wiebelige aangelegenheid. Als de zuignoppen onderaan aan de kruk, zich aan de bodem vast zouden zuigen, zoals ik aan genomen had, zou het allemaal minder gevaarlijk zijn en de kruk in geval niet om kan vallen. Nu moet ik mij naar een alternatief omziem. Met freundliche groeten. V. Stoffer.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

Uitstekende service

Na enkele keren de beschermhoes voor mijn gipsen onderbeen gebruikt te hebben, kwam er een gaatje in de rubberen afdichting. Deze liet los tussen de plastic rand. Na een foto gestuurd te hebben naar de klantenservice hebben zij dit direct opgepakt en kreeg ik de dag erna (!) al een nieuwe thuis gestuurd onder garantie. Top service van deze webwinkel. Raad ze zeker aan!
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Lensen, Heel erg fijn dat u toch nog zo tevreden bent nadat het eerst opgestuurde product niet naar verwachting was. Ik zal de complimenten doorgeven aan het team. Wij willen u bedanken voor het plaatsen van een review en hopen u graag nog een keer terug te zien. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
ik heb een berichtje gestuurd op de web site dat mijn hulp middel voor lotion dalton al gauw stuk was kreeg ik onverwacht een mail van hun thuiszorg winkel.nl dat ik onder garantie een nieuwe kreeg toe gestuurd de andere dag was hij binnen super bedankt
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Voerman, Dank u wel voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat nu wel alles naar wens is. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Ben erg tevreden, snelle en goede levering. Er komt veel op je af als je vanuit revalidatie weer naar huis gaat. Fijn is het dan dat je alles wat je nodig hebt bij thuiszorgwinkel kunt bestellen. Snel en netjes in huis, dat is weer een zorg minder.
29 mei 2024
Correcte uitleg aan telefoon, levering de tweede keer vlot. Professioneel en vriendelijk personeel. Wachten nu nog even op de terugbetaling eerste levering. Daarna gaan we een tweede paar verbandschoenen bestellen .
30 mei 2024
Beste mevrouw Bottin, Fijn dat u tevreden bent over uitleg aan de telefoon. Ik zal de complimenten doorgeven aan het team. Alvast bedankt voor de tweede bestelling! Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
24 mei 2024

Excellente behandeling en advies

We zijn voor onze bestelling in de showroom geweest. Deskundig en erg vriendelijke personeel en dat gecombineerd met de laagste prijs die ik kon vinden. Kon niet beter en vijf sterren dik verdiend
27 mei 2024
Beste meneer Van den Heuvel, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Heel erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Ik zal de complimenten doorgeven aan heel het team! Wij hopen dat u erg blij bent met uw gloednieuwe duwondersteuning. We zien u graag nog een keer terugkeren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goed telefonisch contact. Er wordt snel opgenomen door kundig personeel. Overleg over bezorging ook heel prettig en professioneel.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Westbroek van der Zwaan, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service! Wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
4 jun 2024
Snelle levering en alle producten die ik bestelde (rollator, wandelstokken) van zeer goede kwaliteit en naar tevredenheid
5 jun 2024
Beste mevrouw Hordijk-Hos, Bedankt voor de positieve beoordeling, Wat fijn dat het helemaal naar verwachting is. Wij zien u graag nog een keer terug! Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Het hoesje past perfect , beschermt de telefoon goed en belemmerd de werking van de telefoon niet ,kortom top product.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van Brussel-Strijker, Bedankt voor de positieve recensie. Heel erg fijn dat u tevreden bent met uw gloednieuwe telefoonhoesje. Wij zien u graag nog een keer terug! Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
AV
Aartje V.
Barneveld

Telefonisch contact

Na telefonisch contact bleek de schoenmaat toch voorradig en werd snel op de website gezet ! Heel prettig contact
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Middendorp, Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met de nieuwe schoenen! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Keurig geholpen.Zou het niet weten wat te veranderen.Aan een simpele wandelstok is weinig te adviseren.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van Rooij, Dank u wel voor de positieve recensie. Wat fijn dat alles naar verwachting is! Wij zien u graag nog een keer terug komen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
4 jun 2024
Prima service en horloge besteld voor mijn slechtziende vader en al ingesteld geleverd! Waarvoor dank
4 jun 2024
Beste meneer/mevrouw Verhulst, Bedankt voor de positieve beoordeling, Wij hopen dat uw vader er enorm blij mee is. Wij wensen jullie veel plezier toe met de gloednieuwe horloge! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
7 jun 2024
Netjes en snel geleverd. Zelfde product als de vorige keer, dus was goed.
7 jun 2024
Beste meneer Kemp, Hartelijk dank voor de 5 sterren! Fijn dat alles naar verwachting is. Veel plezier met de verbandschoenen! (: Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
6 jun 2024
Telefonisch goed mijn vragen beantwoord en mee gedacht. Snel geleverd.
7 jun 2024
Beste meneer/mevrouw Wolters, Dank u wel voor de positieve recensie. Wat fijn dat u tevreden bent over de service. veel plezier met uw gloednieuwe alarmhorloge. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
24 mei 2024

Goed geregeld

Netjes op de hoogte gehouden van verzending ivm wat later dan verwacht
27 mei 2024
Beste meneer Geukens, Dank u wel voor het plaatsen van een review. Hopelijk bent u erg blij met uw gloednieuwe Nitro rollator! Wij wensen u veel loopplezier toe (: Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goede stevige gordel ter ondersteuning rug. Levering ook uitstekend.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Harink, Bedankt voor de positieve recensie. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de gordel. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
bestelling ging snel en de zit-wandelstok bevalt goed
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Bluemink-Holkenborg, Wat fijn om te lezen dat de wandelstok goed bevalt. Dank u wel voor het plaatsen van een review. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Perfect!

Goede communicatie, snelle verzending. Heel tevreden.
5 jun 2024
Beste meneer van den Broeck, Wat fijn dat alles voldoet aan uw verwachtingen. Wij willen u bedanken voor het plaatsen van een review en hopen u graag nog een keer terug te zien. Wij wensen u een fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
31 mei 2024
Alles was netjes alleen de bezorging duurde wat lang!
31 mei 2024
Beste meneer Rill, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de rollator Gemino 60. Wij willen u bedanken voor het plaatsen van een review en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Vlotjes geregeld. Zeer tevreden over de rollator
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel loopplezier toe met uw gloednieuwe rollator! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Alles optijd geleverd en goede service
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van der Nat, Hartstikke bedankt voor de positieve recensie. Heel erg fijn dat u tevreden bent met uw gloednieuwe zit kruk. Wij zien u graag nog een keer terug! Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl