thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

5241 VB Rosmalen
Jolanda Bastiani

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

658 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Enorme aanrader! Snel geleverd tegen een prijs die op ca. 30% van de prijs elders ligt!! Zeer degelijk in kunststof uitgevoerd en in 10 minuten op de gewenste hoogte (3 standen mogelijk) gemonteerd. Had 2 stuks nodig voor mijn moeder die over 3 dagen thuis zou komen. Besteld, de volgende dag in huis, binnen een half uur 2 toiletten omgebouwd en ze had eigenlijk nog een dag eerder thuis kunnen zijn

In 1e instantie bestelden wij een rollator die ook als duwrolstoel gebruikt kon worden. Zag er goed uit en prima geschikt als rollator, maar heeft als rolstoel een zeer slechte zit. Als rolstoel hooguit te gebruiken voor zeer kleine stukjes. Omruil voor een echte duwrol was op zich geen probleem, ware het niet dat er onredelijke eisen werden gesteld aan de aan het terugsturen van de rollator.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

Het kussen dat ik bestelde, is alleen te gebruiken als rugkussen bij zittend lezen. Je kunt er absoluut niet op slapen. Harley bedrelaxer. Ik heb jullie gevraagd, of ik het zou kunnen laten doorzagen, antwoord: nee. Dus het moet in de afvalcontainer. Want ik heb een verhoging van de matras nodig.
Fietstrainer met trapondersteuning: Slechte kwaliteit voor dat geld (€ 144,99). Valt erg tegen. Bij het retourneren draai je zelf voor de verzendkosten op. Niet meer van deze tijd. Volgende keer maar bij een andere winkel bestellen.
prima produkt, alleen duurt het bijna 1 week voodat de bestelde sloffen binnen zijn. tja ze komen immers uit Duitsland. nogmaals thuiszorgwinkel.nl moet waarschijnlijk .de zijn...
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Dank voor uw reactie. Wij vermelden op onze website dat de levertijd 3 - 5 werkdagen in beslag neemt. Wij zien dat u binnen 4 werkdagen de bestelling hebt ontvangen conform onze leveringsbelofte.
Garantie niet alleen op papier geven maar ook uitvoeren en je als Nederlandse leverancier niet verstoppen achter de fabrikant in Duitsland.