thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.354 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

JS
Het was goed zoals het ging en beloofd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Scipio, Bedankt voor de positieve recensie! Erg fijn dat alles aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Het beviel goed, geen verbetering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Postma, Fijn om te zen dat het goed bevalt. Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat graag. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

snel en goed.

Wat jullie zeggen dat doen jullie
19 mrt 2024
Beste meneer/mevrouw Zwang, Dank u wel voor de positieve recensie. Veel plezier met de rollator! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
24 mrt 2024
Keurig geleverd volgens afspraak
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Tiebout, Bedankt voor de positieve recensie. Wij wensen u veel plezier met het glijlaken! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goed en vriendelijk personeel
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Roosmalen, Fijn om te horen dat uw tevreden bent met onze service. Dank u wel voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
normaal gedrag van een winkel
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van der Broek, Bedankt voor de review. We waarderen uw feedback enorm. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
31 mrt 2024
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor de 4 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Helden, Bedankt voor de 4 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw de Schepper, Bedankt voor de 4 sterren. Hopelijk bent u blij met de kniebandage! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Karhof, Dank u wel voor de 4 sterren. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Hofman, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
10 mrt 2024
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Moonen, Dank u wel voor de sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Pang-Atjok, Bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
FL
Femke L.
Eindhoven

Doen wat ze beloven

Snelle service, heldere communicatie. Doen wat ze beloven.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw de Laat, Erg bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
The communicatie was zeer behulpzaam ga so door
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Henderson Wat fijn dat u zeer tevreden bent over de communicatie. We zullen proberen zo door te gaan. (; Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snel, begripvol, practisch
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw, Fijn om te horen dat u ons snel, begripvol en praktisch heeft bevonden. Met vriendelijke groet Team Thuiszorgwinkel.nl
Product voldoet proma
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Tilburg, We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent! Dank u wel voor uw vriendelijke beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Ging zonder problemen
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Werkman, Dank u wel voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
CD
C D.
Gouda
Snel bezorgd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Van der Bol Goed om te horen dat de producten snel zijn binnengekomen. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl