thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.354 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

21 jan 2024
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Schaaf, Bedankt voor uw positieve review over ons! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
18 jan 2024
Beste meneer van Steensel, Erg bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw de Cleen, Erg bedankt voor uw positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Pel, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Probleemloze levering. Goed geïnformeerd over de levering en leveringstijd. Ook wanneer de bezorger kwam met track and trace. Info over product is uitgebreid en goed op de website te vinden. Telefonisch goed bereikbaar voor vragen. De leveringstijd is wat lang, maar snap ik wel, omdat het product uit Duitsland moest komen. Kwaliteit product is goed en zoals verwacht. Jullie wekken vertrouwen en dat is in de praktijk ook gebleken. Ga zo door.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Heddema, Bedankt voor uw positieve en uitgebreide review! Fijn dat we uw vertrouwen hebben kunnen waar maken! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
alles prima, ben heel tevreden. Wel jammer dat de roulator in de tweede opklapstand niet gefixeerd kan worden. Technisch is dit eenvoudig op te lossen. Een issue voor de roulatorfabrikant en inkoper
7 jun 2023

Fijn winkelen.

Leuk team. Goed contact en snelle levering. Een minpuntje vond ik dat € 69.00 installatiekosten iets teveel was voor alleen maar een stekkertje in het stopcontact. Verder goede stiel. Zit prima.
23 mei 2023
vriendelijk en efficiënt door een telefoonmedewerkster geholpen. Gaf de goede informatie, prima. Heeft ook geïnformeerd waarom het zo lang duurde dat de bezorging door de KPN plaats vond.
11 jun 2023
Ik heb geen probleem met de thuiszorgwinkel, wel met de bezorging. Dat was echt waardeloos. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen en duidelijk moeten uitleggen wat het adres was.
9 mei 2023
De bestelling was er nog niet , moest even wachten ,,,, maar ze kwamen steeds even met een berichtje terug als ik wat te vragen had en ze waren bijzonder vriendelijk
26 aug 2023

prima service

rollator voor mijn ouders besteld, deze kwam kapot aan, hij is waarschijnlijk gevallen onderweg maar het is prima en snel opgelost door thuiszorgwinkel.nl
Had de schoen opgemeten en kwam op maat 7. Maar bij schoenen stond alleen maat 40,/41. Beetje verwarrend. Gelukkig goed gekomen en schoenen pasten prima.
Prettige informatie verstrekking, nemen de tijd voor de klant. Deze mensen denken met de klant mee en geven goed advies en dringen vooral niets op.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Uggelen, Erg bedankt voor uw positieve en uitgebreide review over ons! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
16 okt 2023
Het was voor mij onduidelijk of er een tas bij zou zijn. We hebben de boodschappentas gegokt en die blijkt nu overbodig te zijn.
17 okt 2023
Beste meneer/ mevrouw Marz, Bij de MultiMotion Double zit inderdaad de tas die is afgebeeld op de foto op onze website. Als u vragen had over de rollator had u altijd contact met ons op kunnen nemen via de mail: info@thuiszorgwinkel.nl of via ons telefoonnummer: 073-5220518 Met vriendelijke groet, Luuk van Raak Team Thuiszorgwinkel.nl
13 sep 2023
Alles werd direct goed en verzorgd gebracht ben erg tevreden als ik weer wat nodig heb bestel ik het bij U
6 okt 2023

Alles werd goed geregeld om de hulp…

Alles werd goed geregeld om de hulp middelen aan te schaffen en de hulp middelen zijn goed van kwaliteit
23 aug 2023
Goede service snel antwoord op vragen. 4 sterren omdat er altijd ruimte moet overblijven voor verbetering
9 aug 2023
Mijn (telefonische) bestelling is prima verzorgd, hoewel ik bij de betaling eerst nog een fout maakte.
9 aug 2023
De levering ging snel. Helaas retour moeten sturen. Afhandeling ging ook snel. Tevreden
4 sep 2023

Netjes geholpen

Netjes aan telefoon geholpen. Ook op mail werd snel en naar tevredenheid gereageerd.