Lucardi Juwelier Den Haag Centrum- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Den Haag Centrum

118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden276 beoordelingen in totaal

2 sep 2023
Het ging allemaal prima. Ik kwam de winkel binnen, ging even zoeken naar een leuk verjaardagscadeautje en vond toen een heel erg mooie ketting. Ik vroeg aan een medewerker of ze me daarmee kon helpen, nadat ze klaar was met een horloge repareren. Ze stemde in. Ik moest even wachten, want het was best druk in de winkel. Maar ik kwam toen eindelijk aan de beurt. Na even zoeken vond ze m'n ketting. Toen wilden we gaan afreken en liet ik mijn Lucardi Member kaart scannen. Deze deed het niet, wat blijkbaar vaker gebeurde volgens een andere medewerker. Dus toen heeft de medewerker een nieuw pasje voor me aangemaakt. We waren allebei geduldig genoeg, maar omdat het dus wat langer duurde geef ik de ervaring 4/5 sterren. Nu maar wachten tot ik mijn persoon blij kan maken met mijn cadeau!

er was maar een jonge dame aan het werk in de winkel en zij was bezig met een klant die wat sieraden aan het kopen was en het duurde even. lang Wij stonden daar en moesten toch lang wachten. Ook vind ik persoonlijk dat het niet zou mogen dat er maar een persoon in een juwelierszaak staat. Zij heeft mij overigens later gooed geholpen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Haag Centrum

Super leuk personeel

heel aardig en vriendelijk personeel... Bereid om te adviseren en te helpen bij moeilijke keuzes... Ik ga elke keer tevreden weg, altijd tevreden met mooie sieraden... Ik ga daar zeker nog een keer langs!!
26 mei 2024
Ik heb hele smalle vingers en kan dus nooit een mooie ring voor mezelf scoren, met behulp van een lieve medewerker heb ik een leuke ring kunnen kopen bij Lucardi!
22 mei 2024
Had grote twijfels over het cafeïne kreeg Perfect advies van een zeer vriendelijk verkoopster
20 mei 2024
Echt uitstekend! Heel vriendelijk, behulpzaam, alle vragen lief beantwoord, echt fantastisch!
Vriendelijke personeel, goed geholpen en uitleg gegeven over de sieraden wat heel fijn was.
14 mei 2024
Goed en snel geholpen. Vriendelijk en behulpzaam.
Altijd een goede service, en hulpzaam .
24 mei 2024
Veel geduld en altijd goed geholpen
Fijne hulp van de verkoper.
13 mei 2024
service en artikel