Lucardi Juwelier Den Haag Centrum

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden253 beoordelingen in totaal

2 sep 2023
Het ging allemaal prima. Ik kwam de winkel binnen, ging even zoeken naar een leuk verjaardagscadeautje en vond toen een heel erg mooie ketting. Ik vroeg aan een medewerker of ze me daarmee kon helpen, nadat ze klaar was met een horloge repareren. Ze stemde in. Ik moest even wachten, want het was best druk in de winkel. Maar ik kwam toen eindelijk aan de beurt. Na even zoeken vond ze m'n ketting. Toen wilden we gaan afreken en liet ik mijn Lucardi Member kaart scannen. Deze deed het niet, wat blijkbaar vaker gebeurde volgens een andere medewerker. Dus toen heeft de medewerker een nieuw pasje voor me aangemaakt. We waren allebei geduldig genoeg, maar omdat het dus wat langer duurde geef ik de ervaring 4/5 sterren. Nu maar wachten tot ik mijn persoon blij kan maken met mijn cadeau!

er was maar een jonge dame aan het werk in de winkel en zij was bezig met een klant die wat sieraden aan het kopen was en het duurde even. lang Wij stonden daar en moesten toch lang wachten. Ook vind ik persoonlijk dat het niet zou mogen dat er maar een persoon in een juwelierszaak staat. Zij heeft mij overigens later gooed geholpen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Haag Centrum

Er was vriendelijk personeel. Verbetering zou kunnen zijn dat er een inschatting gemaakt wordt welke klant wat nodig heeft. Alsin: bij het afrekenen een personeelslid die de producten afrekent en het andere personeelslid de klanten helpt. Als er 2 werknemers zijn die vragen beantwoorden , wachten de andere klanten die een hele korte tijd in beslag nemen onnodig te lang en heb je de neiging om de winkel te verlaten.
Aardige personeel maar er mag wel meer personeel over de vloer zijn bij speciale dagen die komen gaan zoals moederdag want dan is het erg druk in de winkel
Was opzoek naar een Moederdag cadeau, uiteindelijk met behulp van een medewerker gevonden. Enige min punt dat we niet pro actief werden benaderd
22 apr 2024

Vriendelijkheid

Super vriendelijk personeel die de tijd namen om je te helpen en om advies te geven over de juiste keuzes. Heel blij naar buiten gelopen weer!
21 apr 2024

Super vriendelijk en behulpzaam

Super vriendelijke en behulpzame verkoopster! Heb precies gevonden wat ik zocht. Het perfecte kado voor mijn dochter. Dank!

Goede snelle service

Ik werd meteen geholpen en eraan herinnerd dat ik nog een artikel gratis kon krijgen, aardige vrouw. Gewoon goede service
25 apr 2024
Alles is prima, goede service en lekker snel. Kwaliteit van de ring is perfect echt precies wat ik wou!
28 apr 2024
Ik wordt altijd hartelijk geholpen in de winkel.
De klantvriendelijkheid van het winkelpersoneel.
service en artikel
Goede behandeling