Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2023
Metaalshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2024
Nadat ik had gebeld met de mededeling dat ik mijn bestelling uiterlijk zaterdag in huis moest hebben heeft Metaal Shopper een aparte bezorgopdracht aangemaakt zodat ik het toch zaterdag in huis had in plaats van maandag. Helemaal TOP !!

Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

Vier inoxplaatjes 25 x 40 cm 0,8 mm dik. Mooie plaatjes en op eerste zicht goed verpakt. Echter alle 4 met een omgebogen hoek over 1 cm, 90° omhoog: "ezelsoren" eraan. Blijkbaar keihard tegen de stenen gegooid door GLS, juist op die punt. Ook na terugplooien in de bankvijs blijven de sporen zichtbaar: jammer van het mooie materiaal... Leveringstermijn van 10 dagen kon wat beter.
25 apr 2024
Website en proces zag er goed uit. Prijzen waren ook goed. maar we zijn wel een week verder en ik heb nog niets mogen ontvangen. Verwacht wel dat het komt.
Ik moest zelf meerdere malen achter mijn bestelling aan, dat is echt niet fijn. Ik zou hier zelf niet meer bestellen. Producten die ik had besteld werden zeer traag verzonden, maar waren allemaal zeer netjes gezaagd, verpakt en geleverd.