Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
1. Het zou fijn zijn als de toleranties op de tekening op de website ook vermeld zijn. Voor mijn RVS buis van 20mm doorsnee was alleen gespecificeerd 20mm zonder tolerantie. De tolerantie had ik nodig om te bepalen of dit in een standaard gat van een wiel past. Dit standaard gat van het wiel was ook gespecificeerd als 20mm, ook zonder tolerantie. Het paste, maar dat was dus geluk. Volgens deze specificaties had het niet kunnen passen. Iets kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Uw concurrenten doen het zeker niet beter, maar als u zich wil profileren dan zou dit een interessant verbeterpunt zijn. Tweede punt: volgens mij heb ik de bestelling gedaan via RVS-online, kan ook RVS-products zijn. Is niet duidelijk. Staat niet op de factuur, zelfs een website van Metaal Shopper staat niet op de factuur (alleen info@metaalshopper staat erop maar dat is alleen het mail adres). Als je wilt concurreren op kwaliteit moet duidelijker zijn wie u bent en waar ik de volgende bestelling moet plaatsen om dezelfde kwaliteit opnieuw te verkrijgen.

Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

Projectmatige bestelling.

Voor een specifieke toepassing met speciale maten had ik hamerkopbouten nodig, nergens te koop dus zelf maar maken. Dan is de zaagservice misschien voor je beleving duur maar als je er over nadenkt scheelt het je een hoop geslijp en rommel in de werkplaats. Of er dingen beter hadden gekund, geen idee ik wist wat ik wilde bestellen en dan kan niks mis gaan.
12 jul 2024
Prachtig op maat gesneden plexiglas plaatjes geleverd en omdat er 1 gescheurd was kreeg ik al zeer snel een vervangend plaatje gestuurd zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon en snelle reaktie Gewoon TOP nu kan ik mijn diamondpaintings gaan inlijsten
HB
Hein B.
Naarden
13 jul 2024
Kokerprofiel (vierkante buis) 18x18 mm besteld, werd keurig op lengte gezaagd geleverd. De maat 18x18 is niet door de plaatselijke "ijzerboer" te leveren, die hebben alleen de standaard maten zoals 20- 25- 30 mm enz.enz. Goed verpakt en snel geleverd.
30 jun 2024
Makkelijk te bestellen, wijzigingen worden doorgevoerd en levering werd goed gedaan. Omdat er niemand thuis was werd er nog even gebeld of het goed was om het gewoon bij de deur neergelegd mocht worden.👍
Bedankt voor uw review!😊

Juiste product informatie en kwaliteit

Door de juiste goed product informatie goede professioneel klantenservice. Juiste producten. Snelle levering netjes verpakt. Aanrader
27 jun 2024
Had foute afstandsbeugels ontvangen. Na wat heen en weer emailen uiteindelijk goed opgelost
Antwoord van Metaalshopper.nl
bedankt voor uw review! fijn dat we het konden oplossen!
Goed kontakt met snelle reactie en duidelijk. Erg aangenaam om zaken mee te doen
het directe contact per telefoon 1 of 2x 24 uur levertijd zou nog mooier zijn.
Netjes op maat,goed verpakt Wel wat aan de prijs,maar ik ben er erg blij mee
11 jul 2024
Vlotte levering, netjes verpakt. Geleverde is overeenkomstig de verwachting.
9 jul 2024
weer top netjes gedaan ik bestel graag het rvs bij juillie
Snelle levering, goede service. Prijs - kwaliteit prima.

goed product

Mooie plaatjes, keurig binnen de 5 werkdagen geleverd.
13 jul 2024

rvs platen

duidelijke website, snelle levering en prima kwaliteit
Betaalbaar en alles netjes op maat geleverd. TOP!!!!
7 jul 2024
Prima materiaal, precies op maat, snel geleverd.
Materiaal en afhandeling van prima kwaliteit.
28 jun 2024
Snellere levering. Kwaliteit is goed.
1 jul 2024
Gewoon goed en snel zoals t hoort!
Snelle levering, goed product