Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2023
Metaalshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2024
Nadat ik had gebeld met de mededeling dat ik mijn bestelling uiterlijk zaterdag in huis moest hebben heeft Metaal Shopper een aparte bezorgopdracht aangemaakt zodat ik het toch zaterdag in huis had in plaats van maandag. Helemaal TOP !!

Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

21 apr 2024
3 mei 2024
1. Het zou fijn zijn als de toleranties op de tekening op de website ook vermeld zijn. Voor mijn RVS buis van 20mm doorsnee was alleen gespecificeerd 20mm zonder tolerantie. De tolerantie had ik nodig om te bepalen of dit in een standaard gat van een wiel past. Dit standaard gat van het wiel was ook gespecificeerd als 20mm, ook zonder tolerantie. Het paste, maar dat was dus geluk. Volgens deze specificaties had het niet kunnen passen. Iets kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Uw concurrenten doen het zeker niet beter, maar als u zich wil profileren dan zou dit een interessant verbeterpunt zijn. Tweede punt: volgens mij heb ik de bestelling gedaan via RVS-online, kan ook RVS-products zijn. Is niet duidelijk. Staat niet op de factuur, zelfs een website van Metaal Shopper staat niet op de factuur (alleen info@metaalshopper staat erop maar dat is alleen het mail adres). Als je wilt concurreren op kwaliteit moet duidelijker zijn wie u bent en waar ik de volgende bestelling moet plaatsen om dezelfde kwaliteit opnieuw te verkrijgen.
HV
Hans V.
Veldhoven
20 apr 2024
Duidelijke en zeer makkelijke website en zeer klantvriendelijk .
MM
Mireille M.
Eindhoven
19 apr 2024
Bestelling snel en correct verwerkt en ter plaatse zelf afgehaald
18 apr 2024
Een duidelijke website met heel veel mogelijkheden.
4 mei 2024
Makkelijk te bestellen via de website, kwaliteit is prima. Nog nooit eerder gelast, maar voor de eerste keer is het redelijk gelukt.
JL
Jasper L.
HOOFDDORP
25 apr 2024
20 apr 2024
18 apr 2024
23 apr 2024
Goed verpakt. Volg afspraak 📅 verzonden. Mooi product.
1 mei 2024
Netjes op maat en correct geleverd. Top!
24 apr 2024
Snel geregeld en supersnelle levering
29 apr 2024
Correcte en snelle levering. Top!

Prima!!

Prima, snel en correct geleverd
2 mei 2024
Duidelijk website, goede prijs.
goed staal geleverd

Tevreden klant.

Snel geleverd en het metaal en de bewerking ervan voldeed helemaal aan mijn verwachting.
4 mei 2024
Goed materiaal En een goede prijs Makkelijk besteld en goed geleverd