kaspersky.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69 beoordelingen in totaal

7 jan 2024
Zeer duidelijke schermindeling. Zeer overzichtelijke en duidelijke menu's. Werkt transparant en zeer snel. De Password Manager is ook een verademing met andere merken. De Premium versie is enorm uitgebreid en werkt perfect. Ik heb nu nog de gratis proefversie, maar voor mij staat al vast dat ik Kaspersky blijf gebruiken en dus overstap op een Premium abonnement.

14 nov 2023
Hopeloos om VPN te installeren, ondanks dat het abonnement betaald is wordt ik constant doorgeleid naar de gratis versie. Ook meerdere apparaten zijn niet toe te voegen,. Zeer klant-onvriendelijk verhaal voor een "gewone" gebruiker. Spijt dat ik het heb aangeschaft.
KR
Keimpe R.
De Westereen

Beoordelingen voor kaspersky.nl

26 apr 2024
Jaartje terug had ik ook kaspersky,makkelijk te installeren nu voor puinhoop ,snap het totaal niet ,ben 77 jaar,groet Han klare
snap er niets van
KR
Keimpe R.
De Westereen
14 nov 2023
De hacker heeft de programma overgenomen en gebruikt de certificaat voor andere programma's