kaspersky.nl

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64 beoordelingen in totaal

7 jan 2024
Zeer duidelijke schermindeling. Zeer overzichtelijke en duidelijke menu's. Werkt transparant en zeer snel. De Password Manager is ook een verademing met andere merken. De Premium versie is enorm uitgebreid en werkt perfect. Ik heb nu nog de gratis proefversie, maar voor mij staat al vast dat ik Kaspersky blijf gebruiken en dus overstap op een Premium abonnement.

14 nov 2023
Hopeloos om VPN te installeren, ondanks dat het abonnement betaald is wordt ik constant doorgeleid naar de gratis versie. Ook meerdere apparaten zijn niet toe te voegen,. Zeer klant-onvriendelijk verhaal voor een "gewone" gebruiker. Spijt dat ik het heb aangeschaft.
KR
Keimpe R.
De Westereen

Beoordelingen voor kaspersky.nl

18 apr 2024
Ik kon de apparraten niet makkelijk installeren en 1 weet ik zeket maar de twee anderen weet ik niet
De programma's van Kaspersky bevallen mij zeer goed. Ik heb echt het gevoel dat ik beschermd wordt. Ik ben al meermaals gered van geïnfecteerde bestanden. Ook VPN werkt zeer goed, ik ben er tevreden mee. Ik gebruik het op al mijn computers en smartphones thuis.
25 apr 2024
Ik had een Internet Security abonnement. Heb moeten uitzoeken wat te doen want ben niet verwittigd geweest dat er een verandering doorgevoerd was qua formule en benaming. Ik kon het bestaande abonnement niet verlengen en moest dus op zoek.
17 apr 2024

goed

Ik gebruik mijn computer enkel voor dagelijkse eenvoudige zaken en daarvoor is Kaspersky meer dan voldoende.
Ga vooral zo door. Dan zal ik tot onze dood Uw beveiligingssite blijven gebruiken.
13 apr 2024

doet wat het moet doen en wat ik er had van verwacht

sinds een jaar in gebruik en nog geen problemen gehad
24 apr 2024
Correcte toepassing.
Uitstekende service
17 apr 2024
16 apr 2024
14 apr 2024
14 apr 2024
Jaartje terug had ik ook kaspersky,makkelijk te installeren nu voor puinhoop ,snap het totaal niet ,ben 77 jaar,groet Han klare
23 apr 2024

Goede beveiliging, maar communicatie kan beter.

Goede beveiliging. Minpunt: communicatie kan veel klantgerichter. Vaak begrijp ik niet wat er precies wordt bedoeld. Neem een Nederlandstalige medewerker in dienst die alle taaluitingen controleert op toegankelijkheid.
MS
marco S.
Belfeld
de beveiliging van mijn computer is top. ik vind het jammer . dat ik niet via een link mijn contract kan verlengen.
Ik ben tevreden ,heb geen idee wat beter kan
SAFE