kaspersky.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69 beoordelingen in totaal

7 jan 2024
Zeer duidelijke schermindeling. Zeer overzichtelijke en duidelijke menu's. Werkt transparant en zeer snel. De Password Manager is ook een verademing met andere merken. De Premium versie is enorm uitgebreid en werkt perfect. Ik heb nu nog de gratis proefversie, maar voor mij staat al vast dat ik Kaspersky blijf gebruiken en dus overstap op een Premium abonnement.

14 nov 2023
Hopeloos om VPN te installeren, ondanks dat het abonnement betaald is wordt ik constant doorgeleid naar de gratis versie. Ook meerdere apparaten zijn niet toe te voegen,. Zeer klant-onvriendelijk verhaal voor een "gewone" gebruiker. Spijt dat ik het heb aangeschaft.
KR
Keimpe R.
De Westereen

Beoordelingen voor kaspersky.nl

25 apr 2024
Ik had een Internet Security abonnement. Heb moeten uitzoeken wat te doen want ben niet verwittigd geweest dat er een verandering doorgevoerd was qua formule en benaming. Ik kon het bestaande abonnement niet verlengen en moest dus op zoek.

Goede beveiliging, maar communicatie kan beter.

Goede beveiliging. Minpunt: communicatie kan veel klantgerichter. Vaak begrijp ik niet wat er precies wordt bedoeld. Neem een Nederlandstalige medewerker in dienst die alle taaluitingen controleert op toegankelijkheid.
17 apr 2024
20 mrt 2024
als men de vpn opzet, gebeurt het dat je bepalde sites niet meer kan openen
Beaucoup de réponses très bonnes. En temps que client on est pas tjrs au top.
Altijd op de juiste manier behandeld
Informatie laat soms te wensen over, ik (ruim 81 y.o.) ben niet beslagen genoeg op het vlak van informatica om te oordelen of een (nieuw) voorstel of applicatie nuttig of nodig of overbodig is.
betere bescherming tegen ongewilde reclame mails
Relatief eenvoudig en al jaren virus vrij
eigenlijk nooit problemen met Kaspersky
Tevreden en dus opnieuw verlengd
16 nov 2023
Alles duidelijk.