Lucardi Juwelier Assen

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Erg vriendelijke en behulpzame verkoopsters, meedenkend en oplossingsgericht. Fijne winkel, goede prijs én goede service. Batterij in horloge kon niet plaatselijk vervangen worden, horloge wordt opgestuurd en binnen aanvaardbare tijd terug verwacht. Ringetje dat ik uitzocht werd goed gemeten en uitgebreid nagekeken of er mogelijkheden in andere kleuren, vormen en prijzen waren. Zeer tevreden!!! ☺️☺️☺️

6 jan 2024
Ik werd niet erg vriendelijk geholpen. Iets wat erg verkleurd was ( verzilverd) in de vitrine, dus al heeeel lang had gestaan kreeg en poetsdoekje en daar zou ik het mee moeten doen. Nee dus. Nieuwe laten bestellen. Ik had mijn kaart niet bij me, dus kon ze de nummers niet gebruiken. Klantenkaart staat bij veel winkels in de computer, hier dus niet. Minpuntje. Vond mijn aankoop( kinderkopje) best prijzig vergeleken met verschillende sites. En nu komt het. 9,95 voor 3 letters graveren. Bij meeste juweliers is dit gratis. Kost me dus 20 euro voor 2 x graveren. Ik kom dus zeker niet weer bij Lucardi. Sorry.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Assen

de dame die vanmiddag hielp keek niet zo erg vriendelijk en ze wilde de gekochte ring zo, zonder verpakking, meegeven. Misschien werkt ze nog niet zolang bij jullie, en is ze nog niet voldoende goed ingewerkt?
6 jan 2024