Lucardi Juwelier Assen

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden350 beoordelingen in totaal

Erg vriendelijke en behulpzame verkoopsters, meedenkend en oplossingsgericht. Fijne winkel, goede prijs én goede service. Batterij in horloge kon niet plaatselijk vervangen worden, horloge wordt opgestuurd en binnen aanvaardbare tijd terug verwacht. Ringetje dat ik uitzocht werd goed gemeten en uitgebreid nagekeken of er mogelijkheden in andere kleuren, vormen en prijzen waren. Zeer tevreden!!! ☺️☺️☺️

6 jan 2024
Ik werd niet erg vriendelijk geholpen. Iets wat erg verkleurd was ( verzilverd) in de vitrine, dus al heeeel lang had gestaan kreeg en poetsdoekje en daar zou ik het mee moeten doen. Nee dus. Nieuwe laten bestellen. Ik had mijn kaart niet bij me, dus kon ze de nummers niet gebruiken. Klantenkaart staat bij veel winkels in de computer, hier dus niet. Minpuntje. Vond mijn aankoop( kinderkopje) best prijzig vergeleken met verschillende sites. En nu komt het. 9,95 voor 3 letters graveren. Bij meeste juweliers is dit gratis. Kost me dus 20 euro voor 2 x graveren. Ik kom dus zeker niet weer bij Lucardi. Sorry.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Assen

Vriendelijk geholpen en mooie sieraden

Vriendelijk geholpen, ook al was er wat twijfel over welk sieraad ik mee zou nemen. Maar ze namen de tijd, en mocht alles goed bekijken. Ook mn dochter is geslaagd met een mooie ketting, dus wij zijn tevreden!!
30 mrt 2024

Top service

Met mijn dochter wezen shoppen bij lucardi. Ze gingen super leuk met haar om en ze is goed geslaagd. Ze ging met een grote glimlach de deur weer uit. Daar word je als moeder ook blij van!

Zeer behulpzaam personeel en nette winkel

Zeer behulpzaam personeel. Nette en schone winkel. Ruim assortiment. Kon makkelijk vinden wat ik zocht en werd snel geholpen
30 mrt 2024
Heel prettig geholpen. Mogelijkheden uitgelegd. Met een pakketje en een goed gevoel de winkel weer uitgelopen
GZ
Geja Z.
Smilde
Super geholpen en uitgelegd gekregen wat member zijn inhoud. Gelijk aangemeld. Top personeel
Werd op een eerlijke manier behandeld Goed geholpen Goede kwaliteit voor de juiste prijs

Goed geholpen

Je word er goed geholpen en er is een prettig sweer ook heb je veel keuze om uit te kiezen
Eerst de gelegenheid gekregen om zelf te kijken en daarna vriendelijk geholpen.
Wat een hartelijke mensen bij Lucardi. Mooie prijs en mooie producten.
Belangstelling en geduld voor de klant ondanks de drukte!
vriendelijke, deskundige en behulpzame medewerkster
KK
Knofje K.
Westerbork
Ontzettend fijn geholpen bij de winkel te Assen!
Alles was gewoon goed en vriendelijk

Service

Prima geholpen door de verkoopster
Attent geholpen door leuke dame
Heel vriendelijk geholpen
Vriendelijk geholpen