Lucardi Juwelier Assen

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Erg vriendelijke en behulpzame verkoopsters, meedenkend en oplossingsgericht. Fijne winkel, goede prijs én goede service. Batterij in horloge kon niet plaatselijk vervangen worden, horloge wordt opgestuurd en binnen aanvaardbare tijd terug verwacht. Ringetje dat ik uitzocht werd goed gemeten en uitgebreid nagekeken of er mogelijkheden in andere kleuren, vormen en prijzen waren. Zeer tevreden!!! ☺️☺️☺️

6 jan 2024
Ik werd niet erg vriendelijk geholpen. Iets wat erg verkleurd was ( verzilverd) in de vitrine, dus al heeeel lang had gestaan kreeg en poetsdoekje en daar zou ik het mee moeten doen. Nee dus. Nieuwe laten bestellen. Ik had mijn kaart niet bij me, dus kon ze de nummers niet gebruiken. Klantenkaart staat bij veel winkels in de computer, hier dus niet. Minpuntje. Vond mijn aankoop( kinderkopje) best prijzig vergeleken met verschillende sites. En nu komt het. 9,95 voor 3 letters graveren. Bij meeste juweliers is dit gratis. Kost me dus 20 euro voor 2 x graveren. Ik kom dus zeker niet weer bij Lucardi. Sorry.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Assen

het beviel me dat toen ik eindelijk de aandacht van de verkoopster had ze me ook geduldig hielp
1 mei 2024
Je krijgt rustig de tijd om rond te kijken in plaats van dat er direct iemand bij je staat.
26 apr 2024
Werd op een eerlijke manier behandeld Goed geholpen Goede kwaliteit voor de juiste prijs
24 apr 2024
Eerst de gelegenheid gekregen om zelf te kijken en daarna vriendelijk geholpen.
Vriendelijk geholpen.
20 mrt 2024
De dame die ons hielp was zeer vriendelijk. We zijn als tevreden klanten weg gegaan. Dus vandaar dit goede 8 voor jullie. Met vriendelijke groet Sebastiaan Bakker en Patricia
20 mrt 2024

Deskundig personeel

Ik zocht een product dat achter de balie stond. Ik had eerder altijd een ander flesje. Gelukkig stond deze nog wel in een lade. En die werd mij dan ook actief aangeboden.
Goede hulp
13 apr 2024
7 apr 2024
10 mrt 2024
Goede verkoopster, heldere informatie Bij drukte is het fijner als er tweede verkoopster is
9 mrt 2024
Vriendelijk personeel die deed wat we vroegen

Vriendelijkheid ,behulpzaam , correcte afhandeling van de aankoop.…

Vriendelijkheid ,behulpzaam bij het uitzoeken van het artikel maatvoering. Correctheid bij de afwikkeling . De vraag of we member lid waren. Hierdoor kregen we 10% korting.
we werden heel goed geholpen. geen verbetersuggesties
20 jan 2024

Top

Fijn geholpen ondanks de drukte
30 jul 2023

Vriendelijk geholpen!

Ruime keuze. Geholpen door vriendelijke medewerker. Wel jammer dat van heel aanral ringen niet mijn maat was (heb kleine maat) en vanwege aanbiedingen ook niet meer te krijgen :-(
13 jun 2023

Goed geholpen

Ik vond het erg fijn dat ik de hulp kreeg zodra ik daarom vroeg en dat het personeel erg klantvriendelijk was. Het was jammer dat het aanbod ringen in mijn maat bijna op was.
19 jul 2023
Vriendelijk en professioneel geholpen. De dame(s) namen de tijd voor ons en hebben 2 mooie ringen uitgezocht. Werden netjes gebeld dat ze binnen waren en mooi gegraveerd.
11 jul 2023

vriendelijke dame

de dame was erg vriendelijk maar het was erg druk waardoor alles een beetje snel moest. ze was alleen in de winkel, dat voerde voor haar de druk wel op.