baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nl

1.398 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2022
baptist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 sep 2023
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst die ik nog niet gekregen heb. Een medewerkster van Baptist heeft gisteren telefonisch contact met me opgenomen en excuseerde zich omdat 1 van de 3 bestelde items niet meer voorradig was maar dat ze snel een levering van dat item verwachten. Ze vroeg me of ik hierop graag wil wachten en zo de hele bestelling in één keer zou ontvangen of dat ik de twee andere items al wenste te ontvangen en dan het derde later zou krijgen. Ik heb geopteerd om te wachten tot de bestelling volledig was. Nu DAT noem ik klantvriendelijkheid! Zo moet het! Top Baptist!

Ik heb niet het idee, dat ik een nieuw product heb gehad. Dit vanwege de verpakking, de beschadiging van een begeleidende waarschuwingsfolder en de beschadiging op het product ter hoogte van schaalverdeling verticale beweging. Zie foto’s. Ondanks de waarschuwing op een begeleidende folder heb ik de unit waar je de boormachine inklemt met een korte inbussleutel stuk gedraaid. Mijn fout uiteraard! Op jacht naar vervanging van het beschadigde onderdeel kwam ik bij Wabeco Remscheid terecht. Dat was weer schrikken! De BF1240 wordt bij hen aangeboden voor ca. 165 euro + 8,90 euro verzendkosten (173,90). Ik heb bij Baptist 248 euro + 4,90 euro verzendkosten (252,90) betaald! Ik vind 79 euro wel een erg groot verschil, vindt u niet? En dat zeker voor een tweede-kans-product. Graag reactie!

Beoordelingen voor baptist.nl

Zeer goede service en heel klantvriend enlijk
snelle service gekregen product komt overeen met het bestelde
Snelle levering van kwalitatief materiaal
altijd vriendelijk en snelle levering
Snelle service

Betrouwbaar

Heel betrouwbaar
DS
dolf s.
Lochem
snelle levering
Snelle levering netjes verpakt goede prijs kwaliteit
Een punt voor verbetering; vooral bij pennendraaien mag er een schema/tekening van montage bijgevoegd worden op de website. De tubes van sommige pennen zijn niet even lang, wat tot nare gevolgen kan leiden. Voor de rest is naar mijns inziens alles helemaal top.
Service
RV
Roger V.
MESSELBROEK

Levering van een boek

Heb een boek besteld over vioolbouw snel geleverd heel verzorgd ingepakt kortom ik ben uiterst tevreden over de service van Baptist .
Vlotte levering uit voorraad. En lekkere paaseitjes😀
Dit is een winkel die ruim gesorteerd is met gereedschap voor de vakman.je kunt er nog echt winkelen .ook al is het ook online.