baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nl

1.415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.848 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2022
baptist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 sep 2023
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst die ik nog niet gekregen heb. Een medewerkster van Baptist heeft gisteren telefonisch contact met me opgenomen en excuseerde zich omdat 1 van de 3 bestelde items niet meer voorradig was maar dat ze snel een levering van dat item verwachten. Ze vroeg me of ik hierop graag wil wachten en zo de hele bestelling in één keer zou ontvangen of dat ik de twee andere items al wenste te ontvangen en dan het derde later zou krijgen. Ik heb geopteerd om te wachten tot de bestelling volledig was. Nu DAT noem ik klantvriendelijkheid! Zo moet het! Top Baptist!

22 dec 2023
Alles was perfect maar de mindere score… Ik bestel iets bij julie en 2 min later krijg ik een mail of ik het paketje extern wil verzekeren … Geeft een raar gevoel van is het niet gewoon de bedoeling dat het aankomt ? Als ik in de toekomst iets bestel moet ik rekening houden dat het verloren gaat beschadigt wordt en dat dat dat voor mij is …

Beoordelingen voor baptist.nl

4 jan 2024
Gereedschaprol is niet diegene op de foto’s , spullen in de 12 vaks rol, kan je maar aan 1 kant insteken. Dus de 12 vaks is geschikt voor 6 pcs.
4 jan 2024
Goedendag, Aan uw foto te zien lijkt het erop dat u het foudraal op een onjuiste manier gebruikt. De vakken zitten aan de binnenkant van het foudraal. De vakken herkent u aan de zwarte rand bij de ingang. Zie voor verduidelijking deze afbeelding: https://baptist.nl/uploads/products/large_15785679001560.jpg Mocht u het foudraal willen retourneren bekijk dan onze retourvoorwaarden op: https://baptist.nl/pagina/retourneren Met vriendelijke groet, Team Baptist

Verzekeren paketje

22 dec 2023
Goedendag, Bedankt voor uw review. Ik kan uw gevoel begrijpen, dit horen we weleens vaker, maar er zit een idee achter. Wij zijn aangesloten bij Trusted Shops. Dit is een dienst die webshops controleert en beoordeelt door middel van een keurmerk. Daarbij worden ook de product- en shopreviews via Trusted Shops verzameld, waarbij zij kunnen garanderen dat deze betrouwbaar en echt zijn. Een derde dienst die Trusted Shops geeft, is een kosteloze verzekering tot 100,- euro van het aankoopbedrag. Ongeacht bij welke webshop je bestelt, als de webshop is aangesloten bij Trusted Shops dan staan zij garant voor uw aankoop. Uiteraard bieden wij zelf deze garantie natuurlijk ook, maar mocht u ons niet kennen en daarom nog niet vertrouwen, dan zou onze aansluiting bij Trusted Shops u dat extra vertrouwen moeten geven dat u veilig uw bestelling kunt plaatsen. Hopelijk geeft dit wat meer uitleg. Met vriendelijke groet, Team Baptist
14 nov 2023
Geweldige winkel! Goed kundig personeel.openingstijden jammer op maandag gesloten. Prijzen aan de hoge kant.
8 mei 2023
Levertijden en communicatie is goed. Geleverde product voldoet niet altijd aan verwachting, niet noodzakelijk Baptist hun verantwoordelijkheid maar enige controle op de geleverde kwaliteit van de aangeboden producten zou het kaf van het koren scheiden.
10 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het product niet aan de verwachtingen voldeed. Zou u contact willen opnemen met verkoop@baptist.nl en ons kunnen laten weten wat er mis is met uw product? Dan gaan we graag op zoek naar een oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Team Baptist
14 aug 2023
Omdat ik niet thuis was heeft de bezorger het pakket onbeheerd bij de voordeur neergezet, Dit heeft daar zeker 2 dagen gestaan.
17 aug 2023
Dat is vervelend om te horen. Dat zouden de bezorgers van PostNL nooit ongevraagd mogen doen. Gelukkig is er zo te lezen niets ernstigs met het pakket gebeurd in de periode dat deze onbeheerd was achtergelaten. Met vriendelijke groet, Team Baptist
20 jul 2023
Slijpsteen Record Power maakt teveel omwentelingen voor CBN wielen. 2800 ipv 2000. En er is veel onbalans.
7 jun 2023
Vlot geleverd echter verkeerd bersteld
22 jul 2023
De levering duurt iets te lang sorry
27 jul 2023
Bedankt voor uw review. U heeft helemaal gelijk, de levering duurde inderdaad te lang, daarvoor onze excuses. Het bleek dat één van de vijlheften die u besteld had, zoek is geraakt in het magazijn. U had hierover tijdig geïnformeerd moeten worden. Onze oprechte excuses, we proberen er alles aan te doen om te voorkomen dat dit soort zaken gebeuren, maar bij u hebben we dit niet waar kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Baptist
12 mrt 2023