baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nl

1.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.844 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2022
baptist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 sep 2023
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst die ik nog niet gekregen heb. Een medewerkster van Baptist heeft gisteren telefonisch contact met me opgenomen en excuseerde zich omdat 1 van de 3 bestelde items niet meer voorradig was maar dat ze snel een levering van dat item verwachten. Ze vroeg me of ik hierop graag wil wachten en zo de hele bestelling in één keer zou ontvangen of dat ik de twee andere items al wenste te ontvangen en dan het derde later zou krijgen. Ik heb geopteerd om te wachten tot de bestelling volledig was. Nu DAT noem ik klantvriendelijkheid! Zo moet het! Top Baptist!

22 dec 2023
Alles was perfect maar de mindere score… Ik bestel iets bij julie en 2 min later krijg ik een mail of ik het paketje extern wil verzekeren … Geeft een raar gevoel van is het niet gewoon de bedoeling dat het aankomt ? Als ik in de toekomst iets bestel moet ik rekening houden dat het verloren gaat beschadigt wordt en dat dat dat voor mij is …

Beoordelingen voor baptist.nl

12 feb 2024

luchtreiniger van Record Power AC 400

De luchtreiniger van Record Power hing binnen 1 dag. De online winkel van Baptist werkt erg goed, is overzichtelijk en duidelijk met goede omschrijvingen.
Goede retourregeling. Terugbetaling is toegezegd en komt ongetwijfeld, maar duurt langer dan ik zou verwachten.
11 feb 2024
Sluit voor mij goed aan wat ik zoek echt professioneel gereedschap
Altijd keurig en op tijd spullen in huis chapo!!!!
17 feb 2024
Is snel geleverd
8 feb 2024
17 jan 2024
Overzichtelijke winkel met ruime keus. En ik wil best een foto sturen maar niet als ik een week geleden bij Baptist ben geweest.
9 jan 2024
Duidelijke informatie. Heldere beschrijving van product.
16 jan 2024
Uniek assortiment voor een goeie prijs/kwaliteit
12 jan 2024
UITGEBREID ASSORTIMENT, scherper prijzen