baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nl

1.422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.134 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2022
baptist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 sep 2023
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst die ik nog niet gekregen heb. Een medewerkster van Baptist heeft gisteren telefonisch contact met me opgenomen en excuseerde zich omdat 1 van de 3 bestelde items niet meer voorradig was maar dat ze snel een levering van dat item verwachten. Ze vroeg me of ik hierop graag wil wachten en zo de hele bestelling in één keer zou ontvangen of dat ik de twee andere items al wenste te ontvangen en dan het derde later zou krijgen. Ik heb geopteerd om te wachten tot de bestelling volledig was. Nu DAT noem ik klantvriendelijkheid! Zo moet het! Top Baptist!

Ik heb niet het idee, dat ik een nieuw product heb gehad. Dit vanwege de verpakking, de beschadiging van een begeleidende waarschuwingsfolder en de beschadiging op het product ter hoogte van schaalverdeling verticale beweging. Zie foto’s. Ondanks de waarschuwing op een begeleidende folder heb ik de unit waar je de boormachine inklemt met een korte inbussleutel stuk gedraaid. Mijn fout uiteraard! Op jacht naar vervanging van het beschadigde onderdeel kwam ik bij Wabeco Remscheid terecht. Dat was weer schrikken! De BF1240 wordt bij hen aangeboden voor ca. 165 euro + 8,90 euro verzendkosten (173,90). Ik heb bij Baptist 248 euro + 4,90 euro verzendkosten (252,90) betaald! Ik vind 79 euro wel een erg groot verschil, vindt u niet? En dat zeker voor een tweede-kans-product. Graag reactie!

Beoordelingen voor baptist.nl

7 sep 2023

Klant gerichtheid

20 okt 2023

Iets meer uitleg

Bezorging duurde wat lang. Een uitgebreidere uitleg van gebruik en reinigen van de diamantsteen . Nu zat er een soort reclamefolder van DMT bij…met summiere uitleg. Er zat een antislip matje bij. Die zou ik er dan moeten opplakken maar daar zit al de andere grit op ( duosteen). Daarbij een betere uitleg graag. Steentje kostte 180 euro. Dan zou dat wel beter kunnen. Zeer positief over de gratis bijgestuurde “noest” uitgave. Product was prima verpakt. Ook leuk om de najaarsaktiviteiten te krijgen.
4 sep 2023

Volg de gebruiksaanwijzing precies om extra schuurklussen te voorkomen!

Deense olie gekocht voor een binnentafel. De tafel heeft weer zijn prachtige warme kleur gekregen. We moesten wel schuren om een egaal resultaat te krijgen. Zorg dat je een Nederlandse gebruiksaanwijzing kriigt en volg de instructies. Gebruikszaamwijzing op het blik is met kleine letters geschreven en wijkt af van de Nederlandse!
MP
Mathilde P.
Arnemuiden
Geweldige winkel met prachtig assortiment. Te veel om uit te kiezen. Één minpuntje: de verzending was niet zoals beloofd op de site, maar een dag later (moest er ook nog zelfbaar vragen). Kwam mij slecht uit.
Antwoord van baptist.nl
11 okt 2023
Bedankt voor uw review. Meestal worden de bestellingen dezelfde dag nog verzonden en de dag erna geleverd. Het kan helaas voorkomen dat er soms wat vertraging in zit. Onze excuses hiervoor en vervelend om te horen dat het slecht voor u uit kwam. Met vriendelijke groet, Team Baptist
14 nov 2023
De kwaliteit van de goederen is van goede kwaliteit, maar de prijs is daar over het algemeen ook naar. Baptist is mijns inziens een goed en betrouwbaar bedrijf, waar ik met veel plezier koop.
6 jul 2023
correcte levering slijpsteen. een nadeel cbn wielen rond 200 geadviseerd toerental ligt lager ca 2000 toeren ipv 2800 van de geleverde slijpsteen. power en nog wat,ben op vakantie.
De snelle levering was positief. De manier van verpakken voor verzending minder; te grote doos en kleine spulletjes los tussen al het opvulpapier.
22 nov 2023

Trapspin

Levering trapspin vlot geleverd in mooie verpakking. Aangenaam verrast met blad NOEST. Mooi bedrijf met prachtige en uitgebreide showroom.
JM
Jos M.
Tilburg
5 nov 2023
Was redelijk snel alleen jammer dat het diameter van de klemschijven er niet bij stonden waarvoor ik het nodig heb zojn ze te groot.
18 okt 2023

Bestelling is correct behandeld en alles was keurig ingepakt. We hebben alles in goede orde ontvangen. De onderdelen pasten precies.
13 aug 2023
Een prijsdaling van een artikel een dag na mijn bestelling. Die werd heel aardig prima gecompenseerd door een tegoed bon.
OS
Olga S.
BARNEVELD
31 okt 2023
Snelle levering, goede verpakking. Wel jammer dat de pennen niet meer in een koker zitten(zie foto)
17 aug 2023
Retour zending verliep heel soepel. Goede website. Kom zeker nog een keer naar de winkel.
TV
Ton v.
Tholen
7 nov 2023
Kwaliteit gekochte spullen en de service om de bestelling later nog aan te passen.