baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nl

1.414 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.063 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2022
baptist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 sep 2023
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst die ik nog niet gekregen heb. Een medewerkster van Baptist heeft gisteren telefonisch contact met me opgenomen en excuseerde zich omdat 1 van de 3 bestelde items niet meer voorradig was maar dat ze snel een levering van dat item verwachten. Ze vroeg me of ik hierop graag wil wachten en zo de hele bestelling in één keer zou ontvangen of dat ik de twee andere items al wenste te ontvangen en dan het derde later zou krijgen. Ik heb geopteerd om te wachten tot de bestelling volledig was. Nu DAT noem ik klantvriendelijkheid! Zo moet het! Top Baptist!

Ik heb niet het idee, dat ik een nieuw product heb gehad. Dit vanwege de verpakking, de beschadiging van een begeleidende waarschuwingsfolder en de beschadiging op het product ter hoogte van schaalverdeling verticale beweging. Zie foto’s. Ondanks de waarschuwing op een begeleidende folder heb ik de unit waar je de boormachine inklemt met een korte inbussleutel stuk gedraaid. Mijn fout uiteraard! Op jacht naar vervanging van het beschadigde onderdeel kwam ik bij Wabeco Remscheid terecht. Dat was weer schrikken! De BF1240 wordt bij hen aangeboden voor ca. 165 euro + 8,90 euro verzendkosten (173,90). Ik heb bij Baptist 248 euro + 4,90 euro verzendkosten (252,90) betaald! Ik vind 79 euro wel een erg groot verschil, vindt u niet? En dat zeker voor een tweede-kans-product. Graag reactie!

Beoordelingen voor baptist.nl

Bijzonder fijn bedrijf met uitstekende service en kennis van zaken. Je weet zeker dat ze goede gereedschappen en machines verkopen, dus geen goedkope rommel. En als er dan een keer iets mis is, word je uitstekend uit de brand geholpen. Baptist is niet geschikt voor houtbewerkers die liever met slechte gereedschappen werken. Ik kom er inmiddels al vele jaren en heb nog nooit spijt gehad van een aankoop. Dat is bij andere winkels wel anders.
Ik heb per ongeluk een product dubbel besteld. En de werknemers van baptist waren zo alert om dat te merken en hebben mij gebeld om de dubbele bestelling aan te passen. Heel netjes dat Baptist dat gedaan heeft. Baptist is een serieus bedrijf met zorg voor haar klanten.

Veritas Kruisstaal met micro instelling.

Er is niet wat ik kan bedenken dat baptist beter kan doen. Beste service die ik in jaren heb gehad en prijs kwaliteit is top. Een echte aanrader en zeker een bezoekje waard.
Fijne webwinkel met super assortiment. ook de fysieke winkel in Arnhem is een aanrader. Bij Baptist gekocht = zeker dat je goed spul in huis hebt gehaald!
Alles in orde zij hebben een goede en een professionele keuze in hun gereedschap De verzending was snel en in goede staat ontvangen
RV
Roger V.
MESSELBROEK
24 mrt 2024

Levering van een boek

Heb een boek besteld over vioolbouw snel geleverd heel verzorgd ingepakt kortom ik ben uiterst tevreden over de service van Baptist .

Altijd een plezier

Fijne overzichtelijke webshop met duidelijke uitleg en advies. Moet echt een keer naar Arnhem om de winkel in het echt te zien.
Dit is een winkel die ruim gesorteerd is met gereedschap voor de vakman.je kunt er nog echt winkelen .ook al is het ook online.
Heel vlotte service ! Ik woon in belgie ,maar zaken doen met nederland gaat vlotter ,dan in m'n buurt te kopen !
JV

Gutsen

Zeer snelle service,heeft niet lang op zich laten wachten! Kwaliteit van de gutsen zijn naar mijn mening top!

De producten zijn snel geleverd!

De producten zijn snel geleverd ze waren bij baptist op voorraad. De producten hebben een hoge kwaliteit.

Machine gered!

Na een lange zoektocht bij Baptist de drijfriem gevonden voor mijn bandschuurmachine. Geweldig geholpen!
Erg goed zeer tevreden. Duidelijke beschrijfing op website en snelle levering
Snel en netjes geleverd. En de producten hadden ook nog eens een goede prijs.

Figuurzaagjes voor RVS

Figuurzaagjes besteld voor RVS (heel fijn) snel geleverd en goede kwaliteit.
Uitstekende kwaliteit van producten, ruime keuze en zeer snelle verzending.
PT
Patrick T.
Nieuwegein
31 mrt 2024
Uitstekende service en kwaliteit. Vakbekwaam personeel. Vlotte levering.
Vlotte service, afspraken worden nagekomen, kwaliteits produkten.
Hele fijne ervaring. Deskundig advies en zeer snelle verzending!!
Zeer snelle behandeling van de bestelling. Supersnelle bezorging