shop.brouwerijdemolen.nl- Logo - Beoordelingen

shop.brouwerijdemolen.nl
Beoordelingen:

248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden580 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
shop.brouwerijdemolen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geef vier sterren omdat eerdere bestellingen allemaal goed gingen. Laatste bestelling is een rommeltje, dit verdient eigenlijk 2 sterren. Een aantal bieren waren niet op voorraad. Daarom is de levering op hold gezet. Levering onbekend. Rest van de bestelling kwam in twee etappes. Hierover werd/wordt ook niet meet gecommuniceerd.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt. 1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd. 2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest. Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau. 3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord. btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst Zeer teleurstellend...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor shop.brouwerijdemolen.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Echt compleet waardeloos...

Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt. 1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd. 2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest. Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau. 3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord. btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst Zeer teleurstellend...
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
15 dec 2023
hi, Vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Ik heb voornomen dat er inmiddels contact met je is opgenomen om je verder te helpen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Groet, Brouwerij de Molen
JS
Johan S.
Leiden
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellende ervaring

Bestellen op zich ging prima, kon zelfs aangeven wanneer het moest worden bezorgd, zelfs in de avond. Bezorgmoment aangegeven, kreeg ik op de dag van bezorging een bericht dat er helaas door omstandigheden niet kon worden bezorgd. Kan gebeuren, dus nieuw bezorgmoment afgesproken. Helaas weer een bericht dat er niet kon worden bezorgd, het pakket was beschadigd. De verkoper zou zijn geinformeerd en zou contact met mij opnemen, helaas is dit ook nog niet gebeurt. Ben inmiddels aardig teleurgesteld
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
16 okt 2023
Hee Johan, Ik heb voornomen dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Hopelijk ben je tevreden met de uitkomsten van dit gesprek. Onze excuses voor het ongemak en wij zullen dit gaan terugkoppelen aan onze partner Budbee. Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je bestelling. Groet, De klantenservice van Brouwerij De Molen
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een lang verhaal kort maken, heb 14 dagen op de bestelling moeten wachten, die ook nog eens incompleet geleverd werd. Antwoord op een eerste mail waar de bestelling bleef duurde een week. Geen enkele verontschuldiging vanuit het bedrijf. Zeer teleurstellende ervaring. 1 ster omdat het bier erg lekker is.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
15 jan 2024
Hi Suzan, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Ons advies is om 3 werkdagen na de geplande leverdatum contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen is je pakket dan namelijk kwijtgeraakt of evt. met breuk retour gekomen. Groet, de klantenservice van De Molen
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling ook in tweede instantie niet goed geleverd.

Ik bestelde twee bierpakketten en een hoodie. In eerste instantie ontvang ik slechts één bierpakket. Nadat ik contact op had genomen met de klantenservice en om de rest van de bestelling vroeg, kreeg ik ook het tweede bierpakket maar nog steeds niet de hoodie.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
5 dec 2023
Hee Heinco, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. De hoodie sturen we naar je op zodra deze weer op voorraad zijn! Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Groet, de klantenservice van De Molen
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

slechte klantenservice

Levering zou na 1 dag geschieden. Melding dat pakket beschadig is en dat er contact opgenomen zou worden nu een week later geen nieuws en geen bierpakket.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
24 okt 2023
Hee Justin, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Groet, de klantenservice van De Molen.
19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzending

Mijn pakket zou een week geleden geleverd worden maar heb niks ontvangen. Krijg vervolgens geen antwoord op belletjes en emails
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
21 aug 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ik heb onze klantenservice gevraagd zo snel mogelijk contact met je op te nemen om een passende oplossing te bieden. Helaas hebben wij niet altijd invloed op de verzending via onze vervoerder, Budbee in dit geval. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Brouwerij De Molen.
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Budbee is een absoluut waardeloze bezorgdienst
Beoordeling melden
16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaling mogelijk maken
Beoordeling melden