shop.brouwerijdemolen.nl- Logo - Beoordelingen

shop.brouwerijdemolen.nl

252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden573 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2021
shop.brouwerijdemolen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
misschien een "idee" om een x een glas cadeau te doen als je boven een x bedrag besteld, Dat is extra reclame en moedigt vrienden en andere aan als je dat zegt om iets te bestellen. P.s ik zit vaak op de "Untappd-app" en dan het bier en een bijpassend glas, een betere combinatie is er niet. Nu moet ik telkens een glas pakken met een naam van een concurrent erop Tevens jammer dat de Peer en Walnoot al op is / was en niet meer is te bestellen. :( Verder PRIMA SERVICE en GOED / SMAAKVOL bier. Al verschillende keren besteld voor een flink bedrag dat wil zeggen prima bieren en smaakvol bier dat nodigt uit om terug te komen. Ik zou zeggen..... TOT DE VOLGENDE X ;)

Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt. 1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd. 2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest. Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau. 3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord. btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst Zeer teleurstellend...

Beoordelingen voor shop.brouwerijdemolen.nl

31 dec 2023
Communicatie daar onderbreekt het aan. Een bierbox besteld. Moet tot nu toe nog geleverd worden. Contact gehad met klantenservice hierover. Gingen het uitzoeken. Mail gehad dat het pakket niet verzonden is. Bleek een bier niet op voorraad te zijn. Verder na die tijd geen reactie gehad.
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
Hi Andre, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Ons advies is om 3 werkdagen na de geplande leverdatum contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen is je pakket dan namelijk kwijtgeraakt of evt. met breuk retour gekomen. Groet, de klantenservice van De Molen
2 okt 2023

Lekkere biertjes, waardeloos transport Budbee

Brouwerij de Molen heeft lekkere en bijzondere biertjes en heeft snel verzonden. Alleen de bezorgdienst Budbee waar De Molen mee samenwerkt is ronduit slecht! Eerste poging veel updates ontvangen dat hij er zo zou zijn, uiteindelijk bezorging is mislukt en komt een andere dag. Tweede dag wordt er om 22:45 !!! twee keer aangebeld en op mijn mobiel gebeld door een hardop telefonerende Arabische man. Hele huis in paniek. Derde dag, opnieuw poging tot bezorging maar op de avond bericht dat het weer is mislukt. Nu nog steeds niet ontvangen. Maar wat mij betreft wil ik het pakket ook niet meer. De Molen stop alsjeblieft met deze waardeloze partij en gebruik gewoon PostNL of DHL.
3 okt 2023
Beste Sander, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad. Wij doen er altijd alles aan om onze verzendingen op tijd aan te bieden bij onze vervoerders, maar helaas zien we het wel eens voorkomen dat Budbee onze pakketten niet tijdig kan leveren. Daar hebben we helaas geen invloed op. We hebben voornomen dat je pakket tijdens transport helaas schade heeft opgelopen. Er is een nieuwe order voor je aangemaakt en je pakket komt zo snel mogelijk naar je toe. Daarnaast gaan we dit terugkoppelen aan onze partner Budbee. Met vriendelijke groeten, Klantenservice De Molen.
20 okt 2023

Non-Trusted shop

Het is vast lekker bier, maar het komt maar niet. ik heb het bij een jarige laten bezorgen op vrijdagmiddag/avond. Gisteren zou het bezorgd worden, zes dagen later, maar toch ook weer niet, blijkt uit email van half elf 's avonds. <isschien vandaag? Dat is niet mijn idee van betrouwbaarheid. Non-Trusted shop
24 okt 2023
Hee John, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad bij het uitleveren van je pakket. Wij gaan je feedback meenemen en terugkoppelen aan onze vervoerder. Groet, klantenservice van De Molen.
9 jul 2023

Week wachttijd?

Meer dan een week geleden besteld, nog geen verzendbevesteging ontvangen. Nergens op de site staat aangegeven dat bestellingen langer kunnen duren of iets dergelijks. Dus nu kijken hoelang het gaat duren...
Het inwisselen van cadeaubonnen werkt niet. Ik had één niet werkende cadeaubon en ben bijna 4 weken aan het heen en weer mailen geweest om de cadeaubon werkend te krijgen
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
Hi Maurice, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je bestelling. Groet, Brouwerij De Molen