shop.brouwerijdemolen.nl- Logo - Beoordelingen

shop.brouwerijdemolen.nl
Beoordelingen:

248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden580 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
shop.brouwerijdemolen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geef vier sterren omdat eerdere bestellingen allemaal goed gingen. Laatste bestelling is een rommeltje, dit verdient eigenlijk 2 sterren. Een aantal bieren waren niet op voorraad. Daarom is de levering op hold gezet. Levering onbekend. Rest van de bestelling kwam in twee etappes. Hierover werd/wordt ook niet meet gecommuniceerd.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt. 1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd. 2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest. Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau. 3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord. btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst Zeer teleurstellend...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor shop.brouwerijdemolen.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De levering is vlot en netjes maar bier is vlakjes

De levering is vlot en netjes. Het bier vinden wij helaas tegenvallen. Bijzondere smaken, dat zeker, maar voor wat we tot nu toe geproefd hebben vonden we het eigenlijk allemaal erg vlak. We missen de diepte in de smaak, de body van het bier. Jammer, maar voor ons geen herhaling.
Beoordeling melden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Broken beers / Damaged Box

The delivery arrived with 2 of the beers broken and the box heavily damaged. A little disappointing but the other beers were still great.
Beoordeling melden
BL
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vreselijk slechte levering. Het pakket zou op donderdag tussen 16.00 uur en 22.00 uur worden geleverd door Budbee. Ik krijg om 20.49 uur bericht we zijn er bijna. Ik wordt zelfs gebeld maar neem net te laat op. Terugbellen geen zin. Vervolgens ontvang ik het bericht Oh nee! Het is ons niet gelukt etc etc. Vervolgens zonder enige tijdsindicatie vooraf krijg ik op vrijdag om 16.29 uur bericht we zijn er bijna. Maar betwijfel of ik ooit via de site opnieuw zal bestellen :( MAAR HET BIER IS ECHTER HEERLIJK! NOG EVEN HET GEVOEL TERUG KUNNEN HALEN VAN HET BORFEST!
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
9 okt 2023
Hi Barbara, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad. Wij streven er naar om het pakket op de door jou gekozen tijd te laten leveren, maar helaas zien we het wel eens voorkomen dat Budbee onze pakketten niet tijdig levert. Daar hebben we helaas geen invloed op. Hopende op je begrip daarvoor en wij gaan dit terugkoppelen aan onze partner Budbee. Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je bestelling. Proost! Groet, De klantenservice van Brouwerij De Molen
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas Budbee als bezorgdienst

Bestelproces ging prima, op een donderdag een zwik bieren besteld zodat de bieren vrijdag avond en desnoods zaterdag in huis zouden zijn. Helaas is de molen overgegaan naar een andere bezorgdienst (Budbee). Deze besloten uit zichzelf de bezorging maar te verplaatsen naar maandag i.p.v. vrijdag. Achteraf bleken ze ook nog eens geen zaterdagbezorging te doen. Dat is fijn met bier.. Uiteindelijk wel maandag geleverd en klacht serieus opgepakt door de molen. Ik hoop dat ze de keuze maken om weer terug te gaan naar PostNL, dit was geen prettige ervaring.
Beoordeling melden
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Gewoon veel te laat geleverd

Gewoon veeel te laat geleverd. Vrijdags besteld, aangegeven bij de bezorgopties bezorgen op de volgende vrijdag. Hadden ze de tijd om de Black Friday leveringen te doen. Al wat er kwam, nakkes nada. Gebeld maar antwoord was ook vaag en weinig overtuigend. Uiteindelijk de dinsdag geleverd. Beetje jammer. Vorige leveringen waren wel prima, zonder bezorg optie. Dus, geef niet aan om het later te leveren want blijkbaar verdwijnt het dan in het verdom hoekje.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
14 dec 2023
Hi Eric, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad bij het uitleveren van je pakket. Wij doen er altijd alles aan om onze verzendingen op tijd aan te bieden bij onze vervoerders, maar helaas zien we het wel eens voorkomen dat de vervoerders onze pakketten niet tijdig leveren. Daar hebben we helaas geen invloed op. Wat betreft de klantenservice zijn wij constant bezig om de service optimaal te maken, we zullen je feedback hierin meenemen. Hopelijk heb je ondanks de te late levering toch kunnen genieten van je bestelling. Proost! Groet, Brouwerij De Molen
1 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling gedaan voor 3 cadeau pakketten special bier a 10 flesjes. Leuk om aan 3 personen cadeau te geven. Helaas ontving ik een grote doos met 30 flesjes. Bij navraag bij de Klantenservice om 3 doosjes op te sturen, heb ik tot op heden geen reactie ontvangen.
Beoordeling melden
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Budbee is heel naar. Alleen avond bezorging en dit was een zakelijke bestelling en dat kan alleen overdag bezorgd worden.
Beoordeling melden
12 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Prima bier, matige bezorgpartner

Prima bier, goede verpakking maar vreselijke slechte ervaring met bezorgpartner Budbee. Komen bezorgafspraken niet na.
Beoordeling melden
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden