shop.brouwerijdemolen.nl- Logo - Beoordelingen

shop.brouwerijdemolen.nl

252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden573 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2021
shop.brouwerijdemolen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
misschien een "idee" om een x een glas cadeau te doen als je boven een x bedrag besteld, Dat is extra reclame en moedigt vrienden en andere aan als je dat zegt om iets te bestellen. P.s ik zit vaak op de "Untappd-app" en dan het bier en een bijpassend glas, een betere combinatie is er niet. Nu moet ik telkens een glas pakken met een naam van een concurrent erop Tevens jammer dat de Peer en Walnoot al op is / was en niet meer is te bestellen. :( Verder PRIMA SERVICE en GOED / SMAAKVOL bier. Al verschillende keren besteld voor een flink bedrag dat wil zeggen prima bieren en smaakvol bier dat nodigt uit om terug te komen. Ik zou zeggen..... TOT DE VOLGENDE X ;)

Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt. 1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd. 2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest. Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau. 3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord. btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst Zeer teleurstellend...

Beoordelingen voor shop.brouwerijdemolen.nl

Lekkere bieren tegen een betaalbare prijs
23 mrt 2024
Helaas kreeg ik het pakket niet via post-nl binnen maar een week later via budbee. Prima service van de brouwerij en snel gehandeld. Vraag mij alleen wel af hoe het nou met post-nl verder geregeld is.
23 mrt 2024
17 mrt 2024

Heerlijk biertjes

Heerlijk bier

Goed bier, maar prijzig

Goed bier, redelijk snel geleverd, maar de prijzen zijn wel wat aan de kant van mensen met een goed inkomen
JS
John S.
Barendrecht
30 dec 2023
bestelling was verzorgd en zonder breuk of beschadiging aangekomen
Weer normaal pils brouwen.
27 apr 2023

tip en omschrijving

Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
28 apr 2023
Beste klant, Bedankt voor jouw feedback! We hebben dit jaar nog een actie gepland staan met gratis glaswerk, dus houd ons vooral in de gaten! :) Fijn om te horen dat de biertjes hebben gesmaakt. Proost en tot de volgende! Met vriendelijke groet, De klantenservice Brouwerij de Molen
24 dec 2023

Rommeltje

Geef vier sterren omdat eerdere bestellingen allemaal goed gingen. Laatste bestelling is een rommeltje, dit verdient eigenlijk 2 sterren. Een aantal bieren waren niet op voorraad. Daarom is de levering op hold gezet. Levering onbekend. Rest van de bestelling kwam in twee etappes. Hierover werd/wordt ook niet meet gecommuniceerd.
Ik heb best al wat pakketen besteld in de webshop van de molen e steeds een positieve ervaring. Snelle afhandeling van mijn bestelling en accurate levering, 3 bij vragen zijn ze goed berijdbaar permail en telefoon.

Mooie bieren

Bezorging en verpakking was helemaal prima, maar ik zou het erg fijn vinden om een optie te hebben om het pakket naar een centraal bezorgingspunt te kunnen sturen ipv naar mijn eigen adres.
Super snelle levering. Alleen jammer dat de flessen niet in de leuke geschenken doos geleverd zijn zoals het aangeboden wordt.
24 jul 2023
Ik vind dat er duidelijker aangegeven kan worden of een bier wel of niet op voorraad is. Verder alles top.
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
25 jul 2023
Beste, Bedankt voor het schrijven van jouw review. Fijn dat je een bestelling hebt gedaan bij Brouwerij de Molen. Hopelijk heb je genoten van je bier. We nemen jouw feedback van harte en gaan kijken hoe we de voorraad beter inzichtelijk kunnen maken voor onze klanten. Hopelijk zien we je snel terug op onze webshop! Groet, De klantenservice van Brouwerij de Molen
20 okt 2023
Prima biertjes - wel veel IPA - maar de bezorging duurde vijf dagen. Dat is wel wat aan de lange kant.
29 mei 2023
Ik dronk hemelvaart op terras in Bemmel de Neipa Meteen bij thuiskomst denbosch besteld