Italian-style.nl- Logo - Beoordelingen

Italian-style.nl

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2022
Italian-style.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Italian-style.nl

de stijl van het product

Het artikel wat ik heb gekocht is super

Het artikel wat ik heb gekocht komt exact overeen wat op de website staat. Snelle levering aantrekkelijke prijzen mooie pasvorm
PV
Paul V.
Den Dungen

Goede artikelen

Goede producten en snelle leveringen Ook geld retourneren gaat vlot !
Fijne site en goede service
Top ik heb alleen nog steeds niks binnen
12 mei 2023
Prima snelle en correcte levering met een leuk aanbod op de webwinkel. Gevraagd of met PostNL verstuurd kon worden. Is prima opgevolgd. DHL werkt hier bagger slecht. Puntje van aandacht: De maatvoering van de broeken is... normaal heb je dus 30 L en ? W. Maar nu niet meer, dus geen idee of gaat passen. Die bestel ik dus niet meer... zonde
12 mei 2023
snelle en correcte bezorging - 1 verbeterpunt : stuur naast de email ook een sms bericht- ik keek om 09.00 uur naar mijn email - zag niets staat - om 09.17 werd de email verzonden - dus was ik niet op de hoogte - de bezorger was uiterst vriendelijk en behulpzaam
19 mei 2023
Ruime keuze en snelle levering. Gratis verzenden bij 69.90. Top. Maat tabel onduidelijk en klopt volgens mij niet.
10 mei 2023

Kan een stuk beter

Een webshop die 'vakantie' heeft? Een week gesloten. Verstuurd via DPD, duurt een dag langer. Daarnaast moet je het op eigen kosten retour sturen als het niet past.
11 okt 2023
Goede kwaliteit snelle levering alleen jammer dat er zo weinig gangbare maten zijn alle L bijvoorbeeld niet voorradig
16 mei 2023

Eerste keer besteld en goed ontvangen!

Voor de eerste keer wat besteld en een goede service en goede ontvangst van m’n bestelling!
AK
Anne K.
Amsterdam
8 mei 2023
Mooi jack, de volgende dag al bezorgd!
29 apr 2023
Top shirts en snelle levering
FW
Femke W.
Arnhem
19 mei 2023
Snelle levering, heel fijn
7 nov 2023
Uitgebreide webshop, zeer actuele mooie kleding. Prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Snelle levering.
Alles perfect behalve dat op de website ik geen service-punt kon selecteren voor de bezorging
27 jul 2023

Top

Snelle levering en de t-shirts zitten prima. Zien er uit zoals je op de site kan zien. Top

Blij verrast met deze webshop. Snelle levering en de coltruien zijn van mooie kwaliteit!!
20 jun 2023
Supermooi model, goede pasvorm, hij heeft er veel bekijks mee , een aanrader!
Antwoord van Italian-style.nl
26 jun 2023
Dank voor je mooie review!
12 jul 2023
Overhemd is als afgebeeld. Goed verpakt en netjes en op tijd bezorgd.