Italian-style.nl- Logo - Beoordelingen

Italian-style.nl

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2022
Italian-style.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Italian-style.nl

Maat overhemd te groot (op advies van Italian-Style)

Ik heb het overhemd helaas, wat zeker niet mijn bedoeling was moeten retourneren. In overeenstemming met wat vermeld stond in de advertentie, heb ik een maat groter genomen dan wat ik normaalgesproken bestel. Helaas bleek dit exemplaar te wijd uit te vallen waardoor hij niet mooi en fijn zat. Dit heeft me wel € 4,85 aan verzendkosten gekost. Jammer, was niet nodig geweest.
1 aug 2023
Hi Koos, Vervelend om te horen dat het niet naar wens is gegaan. Wilt u contact opnemen met de klantenservice van Italian Style. Dan kijken we hoe we het op kunnen lossen voor u.
28 jul 2023
De vermelding 'ze vallen klein' (dus bij twijfel, neem een grotere maat) klopt helemaal niet! Heb normaal medium; door de waarschuwing toch maar large genomen en die valt echt véél te groot uit. Slechte raadgeving dus op jullie site !
1 aug 2023
Hi Frank, Vervelend om te horen dat het niet naar wens is gegaan. Wilt u contact opnemen met de klantenservice van Italian Style. Dan kijken we hoe we het op kunnen lossen.
24 okt 2023
De maten van de pakken klopten niet en waren te klein en te koud. Slechte kwaliteit. Heb niet eens de moeite genomen om t terug te sturen, maar heb t meteen gedoneerd aan de kringloop. Jammer!
11 sep 2023
Bestelling nog niet ontvangen metDPD In transport sinds 05 september
13 sep 2023
Hi George, vervelend om te horen dat het pakket nog niet bezorgd is. We gaan gelijk een onderzoek instellen. Kunt u contact opnemen met de klantenservice? Dan lossen we het op voor u. Vriendelijke groet, Klantenservice Italian Style
24 mei 2023
kwaliteit van de stof is echt beneden alle peil!! flodderstoffen
21 jun 2023
Bestelde broek is niet binnengekomen. De schoenen wel.
26 jun 2023
Hi Anton, Ik zie dat het pakket inmiddels wel is bezorgd.
Top ik heb alleen nog steeds niks binnen
31 okt 2023