prettyplants.nl- Logo - Beoordelingen

prettyplants.nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden438 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2021
prettyplants.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Bij jullie is de prijs - kwaliteit verhouding is super! Ik heb heel wat sites afgestruind en de plant die ik bij jullie heb besteld is op bijna alle sites bijna dubbel zo duur,en dan was hij niet eens zo realistisch. Het gaat om de bananenplant van 1,80 meter van 125 euro, maar ook andere planten zijn bij jullie veel goedkoper, en nog mooier ook. Zeker een aanrader! Ik kan echt geen verbeteringen bedenken. Verzending gaat ook super snel en de plant is goed verpakt.

goed : het product (een heel mooie, bijna "echt' Monstera 80cm (verpakking!) de prijs ronduit slecht : - de te nauwe verpakking waardoor de grote bladeren van een Monstera in een 90° hoek geplooid worden. Deze scherpe rechte plooien zijn moeilijk, soms niet, uit de bladeren te verwijderen. oplossing : in plaats van dozen 15x15x90 dozen gebruiken die aanmerkelijk breder zijn zodat de bladeren niet onder een rechte hoek dienen geplooid te worden (desnoods hogere 'transport' kost voor grootbladerige planten)
BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen

Beoordelingen voor prettyplants.nl

Miskoop door misinformatie

Informatie op de website zegt dat de plant 165 cm is, maar dat is die ingeklapt/opgevouwen. Wanneer je de plant neer zet, is die zo'n 120 cm. Miskoop gedaan door verkeerde informatie. Retourkosten op rekening van verkoper. Erg teleurstellend. Plant is ook niet erg mooi, voor dat bedrag verwacht je toch mooiere kwaliteit.
Antwoord van prettyplants.nl
11 feb 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw eerlijke review. Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice zoeken we samen naar een passende oplossing, zodat we het naar tevredenheid kunnen oplossen. Wat betreft de maatindicatie van de kunstplant, zo worden alle maat aangegeven in “kunstplantenland”. Vandaar dat wij ook voor deze manier hebben gekozen. Met vriendelijke groet, Johnny
23 nov 2023

Plant besteld ,ontvangen en geretourneerd

Plant besteld en ontvangen. Dag daarna geretourneerd via Post.NL aangezien te groot voor onze kamer. Betaling was na ontvangst via Billink. Ben al 3 maanden bezig Billink te overtuigen (met bewijs van verzending naar Prettyplants) dat de plant is geretourneerd. Vandaag 23/11 laatste aanmaning ontvangen !! Administratie bij Prettyplants of Billink laat te wensen over.
Antwoord van prettyplants.nl
23 nov 2023
Goedemiddag, Allereerst excuus voor het ongemak dat u heeft ervaren, dit zou niet mogen gebeuren. Ik zie inderdaad bij uw order dat het terugbetalen van 28 augustus is mislukt. Het komt soms voor dat dit door een technische storing mislukt, hier krijgen wij helaas geen melding van. Ik heb zojuist nog een poging gedaan en het is nu wel gelukt zie ik. Nogmaals ons excuus. Groet Johnny