prettyplants.nl- Logo - Beoordelingen

prettyplants.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2021
prettyplants.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Bij jullie is de prijs - kwaliteit verhouding is super! Ik heb heel wat sites afgestruind en de plant die ik bij jullie heb besteld is op bijna alle sites bijna dubbel zo duur,en dan was hij niet eens zo realistisch. Het gaat om de bananenplant van 1,80 meter van 125 euro, maar ook andere planten zijn bij jullie veel goedkoper, en nog mooier ook. Zeker een aanrader! Ik kan echt geen verbeteringen bedenken. Verzending gaat ook super snel en de plant is goed verpakt.

goed : het product (een heel mooie, bijna "echt' Monstera 80cm (verpakking!) de prijs ronduit slecht : - de te nauwe verpakking waardoor de grote bladeren van een Monstera in een 90° hoek geplooid worden. Deze scherpe rechte plooien zijn moeilijk, soms niet, uit de bladeren te verwijderen. oplossing : in plaats van dozen 15x15x90 dozen gebruiken die aanmerkelijk breder zijn zodat de bladeren niet onder een rechte hoek dienen geplooid te worden (desnoods hogere 'transport' kost voor grootbladerige planten)
BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen

Beoordelingen voor prettyplants.nl

Zeer tevreden met mijn eerste order!!

Na lang zoeken naar een betaalbare kunstplant en een pot uiteindelijk bij Pretty Plants uitgekomen. Nergens zo goedkoop kunnen spotten. Ik zag een aantal reviews en foto's van klanten en die vielen beslist niet tegen. Ik besloot daarom toch de gok te wagen en een kunstplant hier te bestellen zonder deze in het echt gezien te hebben. (Strelitzia 210cm / pot Elho 41cm) Binnen 2 dagen had ik de bestelling al in huis en ben zo blij dat ik dit gedaan heb. Echt bizar goedkoop voor de kwaliteit die ze leveren en met een leuke kortingscode was ik helemaal blij! Het blijft een kunstplant (ik moet de pot op de foto nog mooi opmaken ook) maar dit stoort mij absoluut niet, je gaat er toch niet op een cm bovenop staan de hele dag. Op mails wordt ook snel en behulpzaam gereageerd, dus ik ben zeer tevreden over deze hele gang van zaken met mijn eerste orde hier. Hier kun je met een gerust hart bestellen!
Antwoord van prettyplants.nl
Bedankt voor de uitgebreide review en natuurlijk de positieve woorden en de foto! Groetjes Johnny

Alles is al tot in de puntjes perfect!

Jullie kunnen niks beter doen. Alles is al perfect. Mooie planten van goede kwaliteit, mooie prijzen, snelle levering, snelle reactie op vragen en ook nog eens 5% van het aankoopbedrag retour en een kortingscode van 12% na plaatsen van foto en review. Ik zou zeggen ga zo door!
PM
P M.
Rhoon

Beste klantgerichtheid ever!

De levering was snel, maar daarna het beantwoorden van mijn vraag over die levering nog veel sneller en juist op het moment dat je het liefst dezelfde avond nog wat hoort, kreeg ik ook reactie. Zeer klantgericht en product ziet er ook geweldig uit!
30 mrt 2024
Bedankt voor de mooie woorden en het delen van de foto. Groetjes Sergio

Niet van echt te onderscheiden.

Snelle levering in de goede verpakking. Echt een super mooie plant waarbij je echt heel goed moet kijken om te zien dat hij niet echt is. Super blij mee.
Bedankt voor de mooie review. Geniet van uw aankoop. Groetjes Johnny
de bananenboom ziet er realistisch uit, de palmboom minder maar toch nog redelijk tot goed
24 mrt 2024
Heel mooie kunst plant. Mijn zoon dacht dat hij echt was. 👍 niets meer aan veranderen.
24 mrt 2024
Haha dat is leuk om te horen! Veel plezier van de kunstplant 😄
LM
lesley m.
Loosdrecht
Voir 4 uur besteld volgende dag in huis !!Ze doen wat ze beloven .
Antwoord van prettyplants.nl
Bedankt voor delen van je goede ervaring met ons! Groetjes Julia
23 mrt 2024
Snelle levering en beschrijving van produkt klopte helemaal
Bedankt voor het delen van de review. Groet Johnny
Duidelijke website, prijzen redelijk, snelle levering.
AD
Annette d.
Maarssen
Snelle levering,veel keuze, ben zeer tevreden is goed zo.
True to what is on website and come fast. Thank you
Thanks for sharing your experience. Regards Sergio
Wat een snelle levering en ik ben er erg blij mee.

Klantvriendelijk. Pretty Plants is goed bereikbaar. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en flexibel in meedenken en advies.

Klantvriendelijk, flexibel en goede producten
30 mrt 2024
Dankjewel voor de mooie review Groetjes Sergio!
Snelle levering en een prachtige kunstplant.
24 mrt 2024

Snel en goed verpakt. Mooie boom

Mooie boom en goed verpakt
Het is een mooie boom
Bedankt voor het delen van het resultaat. Staat erg mooi :) Groetjes Johnny