prettyplants.nl- Logo - Beoordelingen

prettyplants.nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden438 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2021
prettyplants.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Bij jullie is de prijs - kwaliteit verhouding is super! Ik heb heel wat sites afgestruind en de plant die ik bij jullie heb besteld is op bijna alle sites bijna dubbel zo duur,en dan was hij niet eens zo realistisch. Het gaat om de bananenplant van 1,80 meter van 125 euro, maar ook andere planten zijn bij jullie veel goedkoper, en nog mooier ook. Zeker een aanrader! Ik kan echt geen verbeteringen bedenken. Verzending gaat ook super snel en de plant is goed verpakt.

goed : het product (een heel mooie, bijna "echt' Monstera 80cm (verpakking!) de prijs ronduit slecht : - de te nauwe verpakking waardoor de grote bladeren van een Monstera in een 90° hoek geplooid worden. Deze scherpe rechte plooien zijn moeilijk, soms niet, uit de bladeren te verwijderen. oplossing : in plaats van dozen 15x15x90 dozen gebruiken die aanmerkelijk breder zijn zodat de bladeren niet onder een rechte hoek dienen geplooid te worden (desnoods hogere 'transport' kost voor grootbladerige planten)
BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen

Beoordelingen voor prettyplants.nl

18 apr 2024
Product (olijfboom) valt tegen maar retour sturen is voor eigen rekening, daarmee is die optie eigenlijk geen optie vanwege de kosten.
19 apr 2024
Goedemorgen, Jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop. Ik zou je willen vragen contact op te nemen met onze klantenservice, zo kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. We horen graag van je. Groet Sergio
27 jan 2024
Plant gekocht voor 60,= maar is niet erg realistisch, jammer….
Antwoord van prettyplants.nl
Goedemiddag, Wat jammer dat de kunstplant niet naar wens is. Zou u een mailtje willen sturen naar onze klantenservice (info@prettyplants.nl). Dan kijken we samen naar een passende oplossing zodat we beiden tevreden zijn. Groetjes Julia
26 jul 2023

Erg nep…

De olijfboom is gifgroen en dat hoort zeker niet bij een olijfboom en de stam lijkt wel de huid van een giftige salamander. En gedoe om een bewijsje te krijgen dat ik hem heb teruggebracht
26 jul 2023
Goedemiddag, Wat jammer dat de boom niet naar uw tevredenheid is. De kunstplanten kunnen als extra service bij ons retour worden afgegeven, vandaar dat er niet direct een retourbewijs beschikbaar was. We zullen het aankoopbedrag direct op uw rekening terugbetalen. Alsnog een fijne dag toegewenst Groet, Johnny