prettyplants.nl- Logo - Beoordelingen

prettyplants.nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden438 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2021
prettyplants.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Bij jullie is de prijs - kwaliteit verhouding is super! Ik heb heel wat sites afgestruind en de plant die ik bij jullie heb besteld is op bijna alle sites bijna dubbel zo duur,en dan was hij niet eens zo realistisch. Het gaat om de bananenplant van 1,80 meter van 125 euro, maar ook andere planten zijn bij jullie veel goedkoper, en nog mooier ook. Zeker een aanrader! Ik kan echt geen verbeteringen bedenken. Verzending gaat ook super snel en de plant is goed verpakt.

goed : het product (een heel mooie, bijna "echt' Monstera 80cm (verpakking!) de prijs ronduit slecht : - de te nauwe verpakking waardoor de grote bladeren van een Monstera in een 90° hoek geplooid worden. Deze scherpe rechte plooien zijn moeilijk, soms niet, uit de bladeren te verwijderen. oplossing : in plaats van dozen 15x15x90 dozen gebruiken die aanmerkelijk breder zijn zodat de bladeren niet onder een rechte hoek dienen geplooid te worden (desnoods hogere 'transport' kost voor grootbladerige planten)
BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen

Beoordelingen voor prettyplants.nl

BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen

geen gesxhikte verpakking

Uitgevallen olijven/bladeren en lijm restjes

Hallo, Ik vond het jammer dat takjes en de olijven paar waren uitgevallen van de boompje en op paar plekken lijm restjes op de bladeren is niet mooi afgewerkt.
30 mrt 2024
Bedankt voor het delen van de review. We gaan dit in de gaten houden en mocht die vaker voorkomen zullen we contact opnemen met de producent. Excuus voor het ongemak. Groet Sergio
9 aug 2023

Mwah .. prijs kwaliteit is niet fantastisch

Eerder een bananen plant voor dezelfde prijs gekocht die echt fantastisch mooi is. Nu deze die er echt wel nep uit ziet helaas. Voor €150 niet fantastisch maar geen zin om terug te sturen dus ik doe het ermee.
10 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw eerlijke review. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent met uw aankoop. We willen graag iedere order naar tevredenheid afhandelen. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice, zodat we ervoor kunnen zorgen dat er naast de bananenplant nog een mooie plant kan stralen? Of ervoor te zorgen dat u toch uw aankoopbedrag terug krijgt. We horen graag van u. Groet johnny
15 sep 2023
Correcte levering, kwaliteit van de planten verschilt enorm en ook hoe ze uit de doos kwamen.
Antwoord van prettyplants.nl
Bedankt voor uw eerlijke review. We zijn altijd bezig met ons assortiment en service te verbeteren. Zou u ons misschien per mail van feedback willen voorzien? -Welke planten waren niet naar wens? -Welke producten waren niet netjes verpakt? U kunt dit sturen naar info@prettyplants.nl Ik hoop op uw reactie. Groetjes Johnny