prettyplants.nl- Logo - Beoordelingen

prettyplants.nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden438 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2021
prettyplants.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Bij jullie is de prijs - kwaliteit verhouding is super! Ik heb heel wat sites afgestruind en de plant die ik bij jullie heb besteld is op bijna alle sites bijna dubbel zo duur,en dan was hij niet eens zo realistisch. Het gaat om de bananenplant van 1,80 meter van 125 euro, maar ook andere planten zijn bij jullie veel goedkoper, en nog mooier ook. Zeker een aanrader! Ik kan echt geen verbeteringen bedenken. Verzending gaat ook super snel en de plant is goed verpakt.

goed : het product (een heel mooie, bijna "echt' Monstera 80cm (verpakking!) de prijs ronduit slecht : - de te nauwe verpakking waardoor de grote bladeren van een Monstera in een 90° hoek geplooid worden. Deze scherpe rechte plooien zijn moeilijk, soms niet, uit de bladeren te verwijderen. oplossing : in plaats van dozen 15x15x90 dozen gebruiken die aanmerkelijk breder zijn zodat de bladeren niet onder een rechte hoek dienen geplooid te worden (desnoods hogere 'transport' kost voor grootbladerige planten)
BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen

Beoordelingen voor prettyplants.nl

17 apr 2024
de bananenboom ziet er realistisch uit, de palmboom minder maar toch nog redelijk tot goed
20 apr 2024
Zien er mooi en echt uit
Xx
SV
Simone V.
Alphen nbr
Mooie plant exact zoals op de foto, snel geleverd.
31 aug 2023

Blij mee!

Mooi plant! In beginsel even onduidelijk of ik de juiste plant had ontvangen. Hij leek in hoogte een stuk korter. Echter, de losse bladeren dien je er zelf in te stoppen. Dat wist ik niet. Erg blij mee! Staat mooi in de woonkamer!
30 dec 2023

Realistische plant

Mooie, vrije realistische plant ontvangen met gedetailleerde bladeren. Was ook snel in huis ondanks de feestdagen. Enkel jammer dat nu net een paar dagen later de hele website 15% korting heeft, had ik ook graag meegepakt.
Antwoord van prettyplants.nl
goedemorgen, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat dat balen is, dus ik zal ervoor zorgen dat de 15% van jouw orderbedrag alsnog wordt terugbetaald. Groetjes Johnny
Snelle levering, goed verpakt, mooie kwaliteit. Daarbij is het goed in te schatten hoe de plant eruit ziet door de plaatsing ervan in fysieke setting en de meerdere verschillende foto's daarvan.
Antwoord van prettyplants.nl
Bedankt voor uw uitgebreide review en veel plezier van uw aankoop. Groet Julia
10 aug 2023

Mooie kunstpalm

Palmboom bij hun gekocht. Goede kwaliteit, vanaf afstand lijkt hij net echt. Prijs viel ook mee, het was een aanbieding. Kortom prima webwinkel.
29 sep 2023
De planten zagen er goed uit, en de levering was prima op tijd.
26 jul 2023
Product voldoet aan de verwachting en vlotte levering
14 nov 2023
Product precies zoals in de beschrijving
2 okt 2023