prettyplants.nl- Logo - Beoordelingen

prettyplants.nl

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden446 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2021
prettyplants.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Bij jullie is de prijs - kwaliteit verhouding is super! Ik heb heel wat sites afgestruind en de plant die ik bij jullie heb besteld is op bijna alle sites bijna dubbel zo duur,en dan was hij niet eens zo realistisch. Het gaat om de bananenplant van 1,80 meter van 125 euro, maar ook andere planten zijn bij jullie veel goedkoper, en nog mooier ook. Zeker een aanrader! Ik kan echt geen verbeteringen bedenken. Verzending gaat ook super snel en de plant is goed verpakt.

goed : het product (een heel mooie, bijna "echt' Monstera 80cm (verpakking!) de prijs ronduit slecht : - de te nauwe verpakking waardoor de grote bladeren van een Monstera in een 90° hoek geplooid worden. Deze scherpe rechte plooien zijn moeilijk, soms niet, uit de bladeren te verwijderen. oplossing : in plaats van dozen 15x15x90 dozen gebruiken die aanmerkelijk breder zijn zodat de bladeren niet onder een rechte hoek dienen geplooid te worden (desnoods hogere 'transport' kost voor grootbladerige planten)
BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen

Beoordelingen voor prettyplants.nl

DB
Diana B.
Bergschenhoek.
Mooie plant. Goed verpakt voor de verzending, Scherpe prijs. Echt blij mee!!

Eyecatcher

Staat prachtig, net echt! Een echte eyecatcher in huis.Heel erg blij mee.
Antwoord van prettyplants.nl
Wauw die staat daar zeker prachtig! Bedankt voor het delen van de review met de foto. Groet Johnny

Snelle levering en mooie plant

Snelle levering en mooie namaakplant die precies in de kamerhoek past
Mooie producten en snelle levering! Blij met mijn nieuwe planten.
SV
Simone V.
Alphen nbr
Mooie plant exact zoals op de foto, snel geleverd.
Snelle levering en prijs kwaliteit is goed.
28 jan 2024
Snel bezorgd en mooie kunstplant , blij mee
Bedankt voor de fijne review. Groetjes Julia
CV
Cor v.
Nieuwe-Tonge
Mooie kunstplanten en keurig verpakt
Ziet er goed uit. Prima verpakking
Bedankt voor uw review! Groet Johnny
Snel geleverd en goede kwaliteit.

Perfect

Mooi product en snelle levering
Bedankt voor de mooie review :) Groetjes Julia
27 jan 2024
21 jan 2024
14 sep 2023

Jullie prijs - kwaliteit verhouding is t.o. andere sites fantastisch

15 sep 2023
Wauw bedankt voor deze lovende review! We zijn blij dat u zo tevreden bent met ons product en de service. Alvast een mooi weekend toegewenst. Groetjes Johnny
28 aug 2023

Super kwaliteit!!!!

Super kwaliteit, bijna niet van echt te onderscheiden, wat een top product:) zeer natuurlijke bamboestelen, de bladeren zijn zoals ze in het echt ook groeien niet allemaal exact hetzelfde. Product precies zoals op de website beschreven staat. Ik heb de volgende bestelling alweer geplaatst voor hangplanten, zoek niet verder mooier als bij Pretty Plants ga je het niet vinden! en ook nog voor een redelijke prijs. Zeer snelle levering en met zorg verpakt.
30 aug 2023
Wauw bedankt voor de positieve review! Groetjes Johnny
PR
Patricia R.
Rotterdam
8 aug 2023
2e plant die ik nu hebt besteld. Eerst een grote bananenplant en nu de olijfboom met dikke stam. Ook deze is weer een juweeltje in huis. Ze lijken echt net echt. Super tevreden! Super bedrijf! Mooie planten zoals afgebeeld, snelle service en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.
9 aug 2023
Bedankt voor de uitgebreide en lovende review :) Groetjes Johnny
31 aug 2023

Blij mee!

Mooi plant! In beginsel even onduidelijk of ik de juiste plant had ontvangen. Hij leek in hoogte een stuk korter. Echter, de losse bladeren dien je er zelf in te stoppen. Dat wist ik niet. Erg blij mee! Staat mooi in de woonkamer!
30 dec 2023

Realistische plant

Mooie, vrije realistische plant ontvangen met gedetailleerde bladeren. Was ook snel in huis ondanks de feestdagen. Enkel jammer dat nu net een paar dagen later de hele website 15% korting heeft, had ik ook graag meegepakt.
Antwoord van prettyplants.nl
goedemorgen, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat dat balen is, dus ik zal ervoor zorgen dat de 15% van jouw orderbedrag alsnog wordt terugbetaald. Groetjes Johnny