allesvoorschoonheid.nl- Logo - Beoordelingen

allesvoorschoonheid.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden182 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
allesvoorschoonheid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik werd telefonisch netjes te woord gestaan door een aardige medewerkster, Zij heeft het gelijk geregeld, en mijn pakketje werd snel verstuurd Helaas was er bij post nl. chaos ,dus was het niet op tijd voor mijn vakantie. Maar daar kunnen jullie niets aan doen,

7 apr 2024
Mijn pakje is geleverd. Maar iemand anders heeft een handtekening gezet, toen ik niet thuis was. Het pakje is dus gestolen. Terwijl er duidelijk bij de levering stond, dat ik het persoonlijk moest tekenen. Anders zou het bij een afhaalpunt afgehaald worden.

Beoordelingen voor allesvoorschoonheid.nl

26 jul 2023
22 jul 2023
1 jul 2023
10 jun 2023
Niet op mijn adres bezorgd, geen briefje in de bus.
Antwoord van allesvoorschoonheid.nl
Beste A, Heb je de bezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen in de brievenbus? Dat klopt! Ze informeren je zoveel mogelijk digitaal over je pakket. Ik zie in de Track & Trace dat PostNL er was op 9 juni 9:14 Bezorging niet gelukt, pakket gaat naar PostNL-punt. Een hele fijne dag!