traumapet.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 feb 2022
traumapet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Mijn Amerikaanse bulldog van bijna 12 jaar met allergie heeft al zijn hele leven op en aan last van zijn oren. 2 jaar geleden bleek dat hij resistent was tegen alle oormedicatie. Toevallig kwam toen traumapet op ons pad en na alle positieve reacties een flesje besteld. Dit spul werkt echt top! Het geeft vrijwel meteen verlichting. Ik gebruik het nu als onderhoud. Mocht het toch weer opspelen dan gebruik ik het weer dagelijks en zijn de klachten binnen no-time over. Let wel op met de oordruppels. Deze zijn bruin en waterig, dus buiten druppelen is beter ivm het kopschudden. Pas geleden had hij last van zijn oog: rood, zwelling, oog dichtknijpen en tranen. Oogdruppels van de dierenarts geprobeerd en deze hielpen niet. Traumapet oogdruppels besteld op vrijdagmiddag om 15:00 uur en de volgende ochtend al binnen. Een uur na het druppelen had hij zijn oog weer open. Twee keer daags gedruppeld en na 2 dagen de klachten bijna volledig verdwenen. De druppels op een wattenschijfje en de bruine traanstreep schoonmaken haalt het bruine ook snel weg. Het is wel een klein flesje van 10ml dus is snel op. Oog en oordruppels topmiddel!

9 sep 2023
De vlooienpoeder heeft en geeft totaal geen resultaat ,vreselijk ,elke dag toch nog 20 vlooien en dat bij elk 2katten ,foto toont slechts nu 3 vlootjes want de katten zijn al weggesprongen v schoot met deze temperaturen . Bah en dacht nog wel zo goed bezig te zijn met n NIET zo chemisch middel..(als dat met het onlangs bestelde en ontvangen anti oorsmeeiddel ook zo afloopt ….😏

Beoordelingen voor traumapet.nl

Vingertandenborstel voor mijn hond past niet om mijn wijsvinger. Daar kom je pas achter als je alles hebt uitgepakt.
KV
Katrien V.
Antwerpen
7 jan 2024
Het was lang wachten op de verzending van het pakketje. Dit komt omdat het depot in Duitsland is gelegen en de website doet uitschijnen dat het in Nederland is gelegen. Verder doet het produkt wat het belooft: zeer snelle wondheling!
Antwoord van traumapet.nl
Beste Katrien, Bedankt nogmaals voor uw bestelling. Ons magazijn is aan de grens met Duitsland, in Barger-Compascuum. Aangezien we vanaf hier ook naar Duitsland verzenden, kiezen we voor de verzendoptie met DHL voor België, dit gaat inderdaad via Duitsland. Normaal gesproken komt het binnen 2-3 werkdagen aan. Het spijt ons als het ditmaal langer geduurd heeft, de postbezorgers hebben wat achterstanden in te halen van de feestdagen. We zijn in ieder geval blij om te horen dat de producten goed werken en verwelkomen u ook graag in de toekomst weer op traumapet.nl Groetjes, TraumaPet NL Team 🐕🐈
Foutje rekening, was gratis. Klopt dus niet. Ik dacht dat de spray niet door de brievenbus kon. Dus zet etbij= brievenbus pakje.
Vrij duur voor een kleine tube
9 sep 2023
De oordruppels zijn goed maar onze dierenarts raadt ze niet aan!! Dus dat is niet eerlijk in de advertentie. De foto’s van de vachtspray, wondzalf en huidzalf zijn met een macro lens gemaakt, denk ik? Beetje aan de kleine kant. Vachtspray wordt zó sterk verneveld dat er weinig op de vacht komt…
29 okt 2023
Gematigd positief. Ben nu 5 dagen bezig en hoewel mijn hond minder schudt met zijn kop en krabt, ‘sopt’ zijn oor nog wel. Voordeel is wel dat de druppels makkelijk zijn in gebruik en nauwelijks geuren. Ik hoop dat over een aantal dagen het ‘soppen’ minder zal worden.
13 okt 2023

De bestelling ging super snel ...we smeren de pootjes 2 x per dag in het lijkt er op dat het minder

De bestelling ging super snel ...we smeren haar pootjes 2x per dag in ,het is wel minder geworden ,gebruiken het nu 1 week kleur lijkt ook wat lichter dus hoop op nog wat meer verbetering voor zo ver wel tevreden over het product..stoelgang gaat wel al goed 😊
11 sep 2023
Helaas helpt de Wondgel niet en het is meestal goedkoper als je ergens 2 van besteld dat is jammer Oordruppels bevallen wel erg goed maar die had ik al eens veel eerder besteld
16 dec 2023
Eerder al besteld bij TraumaPet. Erg tevreden. Deze keer werd beloofd de volgende dag te leveren. Bleek drie dagen later te zijn. Beloftes dienen te worden nagekomen.
1 jun 2023
Voor een grote hond zijn die tube's niets 15 mg je moet zoveel gebruiken dan kan je wel naar de dierenarts gaan voor al die kosten
27 sep 2023
Devloeistof is erg dun. Iets meer crème maken, dan loopt er niet zoveel uit. En wit van kleur maken ivm vlekken
15 okt 2023
De druppels zijn ok als je ze elke dag blijft gebruiken, maar eens je stopt; terug rode oortjes
5 jun 2023
Te veel tubes gebruiken voor grote hond 15 ml er maar in 1x smeren het is weg
Terugkoppeling mbt je vraag zou fijn zijn.
HV
Henk v.
LEIDEN
De tube is wel erg klein
8 mei 2023
Te lang onderweg