traumapet.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 feb 2022
traumapet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Mijn Amerikaanse bulldog van bijna 12 jaar met allergie heeft al zijn hele leven op en aan last van zijn oren. 2 jaar geleden bleek dat hij resistent was tegen alle oormedicatie. Toevallig kwam toen traumapet op ons pad en na alle positieve reacties een flesje besteld. Dit spul werkt echt top! Het geeft vrijwel meteen verlichting. Ik gebruik het nu als onderhoud. Mocht het toch weer opspelen dan gebruik ik het weer dagelijks en zijn de klachten binnen no-time over. Let wel op met de oordruppels. Deze zijn bruin en waterig, dus buiten druppelen is beter ivm het kopschudden. Pas geleden had hij last van zijn oog: rood, zwelling, oog dichtknijpen en tranen. Oogdruppels van de dierenarts geprobeerd en deze hielpen niet. Traumapet oogdruppels besteld op vrijdagmiddag om 15:00 uur en de volgende ochtend al binnen. Een uur na het druppelen had hij zijn oog weer open. Twee keer daags gedruppeld en na 2 dagen de klachten bijna volledig verdwenen. De druppels op een wattenschijfje en de bruine traanstreep schoonmaken haalt het bruine ook snel weg. Het is wel een klein flesje van 10ml dus is snel op. Oog en oordruppels topmiddel!

9 sep 2023
De vlooienpoeder heeft en geeft totaal geen resultaat ,vreselijk ,elke dag toch nog 20 vlooien en dat bij elk 2katten ,foto toont slechts nu 3 vlootjes want de katten zijn al weggesprongen v schoot met deze temperaturen . Bah en dacht nog wel zo goed bezig te zijn met n NIET zo chemisch middel..(als dat met het onlangs bestelde en ontvangen anti oorsmeeiddel ook zo afloopt ….😏

Beoordelingen voor traumapet.nl

Traumapet oordruppels/zalf

Eerst heel skeptisch er over , maar na gebruik van de zalf wat super resultaten gaf. Ons hondje had een plek bij haar borst wat ze open had gekrabd waardoor het een kale plek werd , na een week gebruiken van de zalf groeiden de haartjes al terug en krabde zij er bijna niet meer aan. Ook last van jeukende en droge/ rode oortjes , na de eerste paar dagen gebruik kwam zoals beschreven alle viezigheid er uit , nu na 4 dagen gebruik prachtige schone oortjes! Dit werkt echt top voor onze chihuahua met een lastige huid . Zeker aan te raden!

Fijne oordruppels

Mijn hond heeft heel vaak last van zijn oren. Iedere maand is/was het weer pijs. Nu gebruik ik de oordruppels van traumapet en het lijkt te helpen. De oren zien veel rustiger uit en ik heb hoop dat de oorproblemen eindelijl stoppen. Het aanbrengen van de juiste hoeveelheid (druppels tellen) vind ik lastig. Ik doe de juiste hoeveelheid in een spuitje (20 druppels= 0.8ml) en kan ze dan heel makkelijk op de juiste plek in het oor toedienen.
30 mrt 2024
Cela fait 2 jours que j emploie les gouttes pour les oreilles de mon chien il y a une nette différence moins de grattages et les oreilles sont plus propres bon produit je recommande

Top!

Oog- & oordruppels snel ontvangen. Gebruik het inmiddels 1 week voor mijn hond die last had van gist. Lijkt te werken, minder rood/krabben, likken en flapperen. 👍🏻
14 apr 2024
Goed product voor een redelijke prijs. En geen antibiotica meer hoeven te gebruiken sinds Baloe wordt behandeld met traumapet colloïdaal zilverwater oordruppels
Ik gebruik dit al enige tijd zowel preventief als bij oorlast en heb nog steeds de goede ervaring als de eerste keer
Snel geleverd, product nog niet lang genoeg gebruikt om de werking te beoordelen.

Goede web shop

Alles prima in orde. (Informatie, product, verpakking , levering) Uitstekend!
Zowel de oordruppels als de huidcreme van Traumapet doen hun werk erg goed.
14 apr 2024
Fantastisch! Supersnelle levering en heel erg blij met het product!!!
Super product na1 dag ruikte het oor van mijn kat weer normaal.
Snelle levering, ik had mijn bestelling de volgende dag thuis!
14 apr 2024
snelle levering van uitstekend produkt
30 mrt 2024
Geweldige zalf en snelle verzending
WB
31 mrt 2024
Mail contact gehad, een dikke tien
AG
Angelique G.