hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nlReviews

: 3.163Uitstekend

4,80

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
hardyskeuze.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hardyskeuze.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
hardyskeuze.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hardyskeuze.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

472 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3.163 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


2 dec. 2021
Het persoonlijke kaartje was erg attent als vaste klant van de salon. Kadootje miste voor mij persoonlijk een beetje z’n doel. Ik zou een monster van een keune product verwacht. Uiteindelijk gaat het over de bestelling van keune haarproducten en die producten zijn hartstikke goed. Harte groet Saskia
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


24 okt. 2022
Slechte ervaring mee, ze beweerden dat mijn pakket al was op gestuurd. Track and trace ook gekregen, naar 3 dagen nog niks. Dit bij Post NL nagevraagd, die zeiden dat ze niks hebben ontvangen. De track and trace code doorgeven aan Post NL. Naar veel app verkeer en getouwtrek toch het pakket ontvangen. Ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Ik zal er niet weer bestellen.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(3)
 Geverifieerde beoordeling
2 nov. 2022
Jammer dat er geen pompje bij zat voor de shampoo flessen of dat dit wordt aangegeven extra te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van hardyskeuze.nl
5 nov. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Onze 1000ml shampoo flessen zijn blijvend in prijs verlaagd, daarom kunt u via de link die aangegeven staat bij de shampoo uw pomp bij bestellen. Liefs, team Hardy's keuze
 Geverifieerde beoordeling
20 aug. 2022
Helaas was mijn bestelling wat vertraagt, wat natuurlijk kan gebeuren. Hiernaast heb ik geen kleinigheidje ontvangen wat wel op de website stond. "Gratis cadeautje bij iedere bestelling" Ik had ook een serum besteld waarvan de dop eraf lag. Gelukkig was er niks lek, maar het inpakken van de producten kan misschien wat zorgvuldiger.
Beoordeling melden
Antwoord van hardyskeuze.nl
23 aug. 2022
Bedankt voor de feedback, veel plezier van uw producten. Happy hairdays :) Liefs team Hardy's Keuze.
 Geverifieerde beoordeling
27 mei 2022
Optijd bezorgt, maar de verzendkosten zijn erg veel daarom drie sterren.
Beoordeling melden
Antwoord van hardyskeuze.nl
3 jun. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Bij bestellingen boven de €50 krijgt u gratis verzending. bij bestellingen die lager zijn betaald u bij ons maar €4.95 verzendkosten. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze