hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

22 nov 2023
Leuk presentje bij je bestelling en briefje
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
NV
Norma v.
Vinkeveen
21 mei 2023
De bestelling en levering verliep soepel
22 mei 2023
26 sep 2023
De persoonlijke touch doet de mens goed
3 okt 2023
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij als team doen er alles aan om uw bestelling zo leuk en persoonlijk mogelijk te verpakken. Liefs, team Hardy's keuze
3 aug 2023
Snelle service en een mooie tas cadeau
8 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten en van de strandtas. Liefs, team Hardy's keuze
10 mei 2023

Top!

Snel, vriendelijk, netjes verpakt, top!
12 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
YS
Yvon S.
Tilburg
Vlotte reactie over mijn bestelling.
22 aug 2023
Volgende dag in huis! Prima verzorgd!
29 aug 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
20 jul 2023
Snelle levering en goede communicatie
24 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
Lekker snel en fijne gratis borstel 😊
18 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat de borstel bij u in de smaak valt! Veel plezier ervan. Liefs, team Hardy's keuze
31 aug 2023
Fijne webshop. En snelle levering 👍🏻
1 jun 2023
Snelle levering, leuke aanbiedingen
13 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Als u zich aanmeld voor de nieuwsbrief dan ben u als eerste op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen. Zo kunt u al uw favoriete Keune producten bestellen met een leuke korting. Liefs, team Hardy's keuze
8 aug 2023
Snelle bezorging en leuke prijzen
21 aug 2023
Wat fijn dat alles juist is verlopen! Liefs, team Hardy's keuze
28 sep 2023
Gevarieerd aanbod snelle levering
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u de juiste producten voor uw haarwensen heeft gevonden! Veel plezier ervan. Liefs, team Hardy's keuze
30 aug 2023
Netjes, snel en met een surprise
6 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog leuker. Fijn om te horen dat u dat ook zo ervaren heeft. Liefs, team Hardy's keuze
9 aug 2023
Prima producten. Goede kwaliteit
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
9 aug 2023
Fijne producten, snelle levering
Bedankt voor uw 5 sterren. Liefs, team Hardy's keuze
28 aug 2023
Netjes ingepakt en snel geleverd
29 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker en leuker. Liefs, team Hardy's keuze
28 jun 2023
Fijne producten, goede service
18 jul 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten! Liefs, team Hardy's keuze
14 jul 2023
Snelle levering. goed verpakt.
18 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ons team pakt elke bestelling met de grootste zorg en aandacht in. Door ons persoonlijk handgeschreven kaartje en extra cadeautje maken wij uw bestelling nog persoonlijker en leuker. Liefs, team Hardy's keuze
30 aug 2023
Alles was goed! Persoonlijk.
6 sep 2023
Wat fijn om te horen dat alles juist is verlopen! Liefs, team Hardy's keuze