C.P.S. Nederland B.V.
9355 BXTolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.57 / 5.00

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

1 dag geleden
Tot nu toe goed geholpen

Perfect

goede klantendienst en uitstekende pc

Snel veilig en de beste on the market

Gewoon goed zoals altijd

snelle levering 10. ben zeer tevreden wat ik bij jullie heb besteld. en goedkoop. mvg ray

1 week geleden
Snelle levering en een fantastische laptop die al mn games vlekkeloos op de beste graphics draait

1 week geleden
Correcte leveringstijd, ontbrekend accessoire (voorraad was tijdelijk op) werd vrij snel nadien bezorgd, pc werkt prima ... hopelijk blijft het zo goed als tot nu toe.

Bij een defect aan de computer werd er alles aan gedaan om het op te lossen. Het had sneller gekund denk ik , maar goed werk heeft ook zijn tijd nodig.

1 week geleden
Ik werd prima geholpen met het uitkiezen van een pc. De pc met beeldscherm was met 2 dagen geleverd en helemaal stevig ingepakt. Alles was netjes aangesloten en de kabels waren allemaal mooi weggewerkt, nergens een beschadiging te zien. Hij draait als een beest en ziet er fantastisch uit. Ik vond het de moeite waard om te bestellen bij gamepc.nl en zou dat zo weer doen. Helemaal super

Top laptop. Kreeg ook heel snel reacties op mijn mails met vragen.

Normaal schrijf ik geen reviews maar voor gamepc.nl maak ik een uitzondering Bij de eerste aanschaf bleek helaas de HDD defect te zijn en de volgende dag al kwam de nieuwe schijf per koerier. Tweede PC besteld op 29 december. I.v.m. de feestdagen had ik niet verwacht dat de belofte van voor 12 uur bestellen volgende dag in huis nog zou lukken, echter de volgende middag stond hij klaar

Prima advies. Levering volgens afspraak. Toen WIndows kuren kreeg, heeft GamePC dit vrijwil onmiddelijk opgelost. En leuk was het dat de PC een beetje extra geheugen cadeau kreeg.

2 weken geleden
Was erg blij met de snelle nalevering van nieuwe memory

2 weken geleden
Snelle levering ondanks kerst goed product maar dit stel je natuurlijk zelf samen en kijk je ook effe wat verder online service kan ik nog niks over zeggen ben ik nog niet nodig gehad dus dat is voordeel van de twijfel

2 weken geleden
Een paar updates niet gedaan, verder biks te klagen

3 weken geleden
Goede ervaring met bestelling en levering. Precies zoals beloofd en lekker inzichtelijk. Of de producten zo goed zijn als aangeprezen moet de tijd natuurlijk uitwijzen, maar voorlopig gaat het allemaal als een tierelier.

3 weken geleden
Super ben er heel blij mee

3 weken geleden
hartstikke blij met mijn nieuwe PC en super service