gamepc.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.57/5.00

611 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

Goede en snelle service en goed product alles netjes verwerkt
prima geregeld
Super fijn geholpen, rick belde nog netjes om.dingen te veranderen. Nu werkt mijn man zijn nieuwe pc zoals de bedoeling is. Zelf pc samengesteld. Volgende dag in huis was ook top service!
Uitstekende service, snelle levering en vriendelijke medewerkers!
Alles was in voorraad. Na betaling kreeg ik plots te horen dat ee stuk niet meer aanwezig was en ze ook iet kunnen zeggen wanneer het weer in voorraad komt.
2de aankoop, zeer tevreden
Zondag bestelt, dinsdag al in huis. Alles werkte perfect. Echt een top service!
Telefonisch advies was top. Snel en netjes verpakt geleverd. Bedankt! Gr. Jan
Super goeie service en snelle bezorging en goede computers ☺ Zeer tevreden !
Goede PC. Erg tevreden. Top service mbt levering tot laat in de avond. Ik had een probleem mbt beeld krijgen op mijn beelsschermen. Na telefonisch contact prima service en probleem zelfstandig kunnen verhelpen. Enige nadeel hiervan was dat het probleem ontstond op vrijdag na 17 uur waardoor ik de maandag na het weekend pas contact kon opnemen.
Bij het samenstellen van de game pc had ik zelf voor uiteindelijk een te kleine kast gekozen. Ik neem aan dat wanneer zoiets gebeurd er wel met de klant even contact op genomen zou moeten worden om te verifieren of dit echt bedoeld is of omdat ze niet beter weten.
Antwoord van gamepc.nl
Bedankt voor je review. Alle bestellingen worden uiteraard door ons gecontroleerd, echter is in dit geval niet geconstateerd dat een andere behuizing nodig was gezien de rest van de specificaties waardoor de bestelling geretourneerd moest worden om de behuizing te vervangen, onze excuses hiervoor. Wij wensen je in ieder geval veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Team GamePC.nl
Kreeg voor en na bestelling geen contact met chat helpdesk. Performance van PC is dik in orde, maar grafische kaart is enigszins scheef gemonteerd - dit is zichtbaar door RGB. Jammer, heb zelf geen ervaring met montage; juist daarom maakte ik gebruik van jullie diensten. Levering was zeer snel zoals beloofd.
Na 1 week is mijn bestelling nog altijd niet geleverd. En niemand kan mij zeggen wanneer de levering zal gebeuren. De dit voor een Top Game PC met 3 schermen ( waarde > 4000 Euro).
Antwoord van gamepc.nl
Beste Hans, Allereerst bedankt voor je review. Wij begrijpen dat dit een erg vervelende situatie is geweest doordat de levering erg lang op zich heeft laten wachten. Wij hebben de bestelling op tijd verwerkt en verstuurd echter heeft BPost te maken met vertragingen van 1 tot 2 weken waardoor dit heeft kunnen gebeuren. Ondanks de valse start wensen wij je veel plezier van je aankoop. Team GamePC
Ik ben zeer tevreden over de levering van mijn nieuwe PC. Prima verpakt. Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden van de levering. Levering op de dag na bestelling kon niet worden waargemaakt. Dat was verder geen probleem. Ik kreeg netjes een berichtje dat hij een dag later geleverd zou worden. Wanneer ik nog ooit een PC nodig zou hebben, kom ik gegarandeerd terug.
Beloofd van volgende dag levering, dat werd 2 dagen(geen probleem) maar na een paar keer bellen en mailen pas na 7 dagen geleverd
Antwoord van gamepc.nl
Bedankt voor je review. Helaas heeft Bpost in België te maken met vertragingen in de bezorging van alle pakketten waardoor jouw bestelling deze vertraging heeft opgelopen. Wij vinden dit uiteraard erg vervelend maar hopen dat je begrip hebt voor deze situatie. Wij wensen je in ieder geval veel plezier van je aankoop. Team GamePC.nl
Een dag later bezorgd dan was aangegeven
Al snel kreeg ik bericht dat het de volgende dag geleverd zou worden. Pas laat op de dag van levering kreeg ik bericht dat dit niet door zou gaan. Hierdoor heb ik nu twee dagen thuis moeten zitten zonder dat dit nodig was. Hierdoor is de algehele indruk en beoordeling omlaag gegaan. Communiceer op tijd naar je klanten dat iets niet lukt in plaats van dat je ze laat wachten op niets.
Een dag te laat bezorgd omdat een onderdeeltje niet voorradig was, hierover heel netjes een telefoontje gehad.
had bv een extra ramkaart en hdd erbij besteld later nog via de mail maar dat is helemaal niet gekomen
Met een snelle service en een goede levering van de game pc ben ik erg tevreden met het eind resultaat.