gamepc.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 nov. 2018
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
gamepc.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij gamepc.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 nov. 2018
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor gamepc.nl

240 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 dec. 2021
Ik ben erg blij met de PC die ze voor mij in elkaar hebben gezet. Ik had wat issues maar dat had meer te maken met mijn eigen setup en dus niet met de PC zelf. Het is altijd even wennen een nieuwe PC en het kost soms wat tijd om hem te integreren in je setup. De communicatie is ok maar die kan iets beter al begrijp ik dat ze het waarschijnlijk druk hebben. Ook kwam de PC een dag later dan verwacht maar dat is ook geen probleem voor mij geweest. De PC ziet er netjes uit en doet het erg goed. Wat wil je nog meer? Ik zou PC-Samenstellen.nl zeker aanraden!

19 jan. 2022
TRAP ER NIET IN, ER ZIJN ANDERE ALTERNATIEVEN, ZOEK GOED WANT DIE ADVERTEREN NIET. omdat ik een Mac man ben heb ik gevraagd om advies voor de aanschaf van een pc voor mijn werk waar ik een zware grafici kaart voor nodig heb een RTX3090. ze hebben voor mij netjes een lijst gemaakt. Kosten iets meer dan 5000 EU. woe ochtend computer besteld, krijg een berichtje, word donderdag avond geleverd via trunkrs.nl tussen 17:00-22:00. toen de timer op 21:00 stond veranderde het in NIET afgeleverd. dus ik trunkrs.nl bellen, dat gaat dus niet, dan maar chatten en doorgeven aan gamepc.nl kreeg door dat het paketje niet meegegaan was met de bus en dat het de volgende dag geleverd zou worden. volgende dag weer gebeld bleek dat ze het paketje kwijt waren en dat ik 5 dagen moest wachten op een oplossing. dit heb ik gemeld bij gamepc.NL en die gingen er gewoon vanuit dat het vrijdag avond geleverd zou worden. dat gebeurde dus niet. en in het weekend is niemand van trunkrs.nl of gamepc.nl te bereiken. dus maandag maar weer gebeld naar gamepc.nl daar kreeg ik nadat ze gesproken hadden met een medewerker van trunkrs.nl een bericht dat ze afhankelijk waren van anderen. 100% hetzelfde antwoord wat ik steeds kreeg van trunkrs.nl. na met Trunkrs.nl maar weer gechat te hebben 7 x kreeg ik door dat het dinsdag avond zou komen dus denk ok even afwachten. op dinsdag maar weer met Trunkrs.nl gechat of het zeker was dat het geleverd zou worden. maar die gingen er vanuit dat het dinsdag avond geleverd zou worden. dat was de druppel en heb de hele bestelling gecanceld. Dat een vervoer bedrijf niet weet waar de paketje zijn is kan gewoon niet. Ik had hier besteld omdat het 1 of 2 dagen zou duren voor levering en ik het in het weekend heel hard nodig had voor een presentatie die ik heb moeten afblazen en een opdracht ben misgelopen. Ik snap dat het niet altijd goed kan gaan maar er is geen goede communicatie geweest dus snap dat gamepc.nl daar misschien niet zo veel aan kan doen. Maar dan: ben opzoek gegaan naar een ander bedrijf en heb er een gevonden gelukkig. Na een beetje rond gespeurd te hebben op het web gingen bij mij al wat belletjes af dus heb de bestelling lijst wat gamepc.nl me had geadviseerd te nemen gister na dat ik het gecanceld had even naar wat youtubers en andere zelfde soort bedrijfjes gestuurd en die kwamen allemaal met het zelfde. de kast is niet goed en de koeling is niet goed voor deze build. De build was rond een RTX3090 deze kaart produceert veel hitte waardoor je een goede kast en koeling nodig hebt. Geen goede air flow en koeling kan overhitting veroorzaken met alle gevolgen van dien. Deze kaart koop je ook alleen voor je werk als je die nodig hebt, voor gamen is i niet echt nodig. TRAP ER NIET IN, ER ZIJN ANDERE ALTERNATIEVEN, ZOEK GOED WANT DIE ADVERTEREN NIET.

Beoordelingen voor gamepc.nl

De service was echt super ook het contact met de medewerkers was super, zeker aan te raden om hier je pc te kopen!
Het service was netjes en de computer is snel en maakt geen geluid met goede koeling en 4 jaar garantie
Bij veranderende omstandigheden was de communicatie duidelijk en vroegen ze om toestemming
12 nov. 2022
Onderdeel zonder problemen, gratis en zeer snel onder garantie vervangen
Prima website, pc makkelijk samen te stellen en concurrerende prijzen
Snel geregeld en in huis volgende dag. Super 👍
11 nov. 2022
9 nov. 2022
4 nov. 2022
5 okt. 2022
Selecteren wat je wenst werkt perfect op de website, als gamepc ziet dat je een foute selectie hebt gedaan komen ze met een voorstel wat je dan kan aanpassen.
12 okt. 2022
Ik ben ( als leek) prima geholpen bij het samenstellen van een game pc. Snelle levering en daarna nog prima advies en hulp bij upgrade RAM. Aanrader.
30 okt. 2022
Niets mis mee, gebruik het nu al 3 jaar en alleen de ventilator doet af en toe wat gek