C.P.S. Nederland B.V.

KvK 02086706

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.56 / 5.00

641 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 1.642 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over gamepc.nl

niet tevreden over de computer die ik had aangekocht.

Super webshop

PC is niet binnen 24 uur geleverd, blijkt defect bij levering, onderdeel wordt toegezegd binnen 2 dagen, na 4 dagen nog niet binnen...

De pc is perfect.

1 dag geleden
Gewoon een goed bedrijf levert snel

het was gwn perfect en nu heb ik echt gwn een perfecte pc waar ik eindelijk for honor extreme graphics op kan doen en ja het is gwn perfect

1 dag geleden
Het was erg goed Ondanks dat de pc erg laat aankwam werd ik nog even gebeld dat hij eraan kwam

Pc is goed in elkaar gezet en draait elk spel goed wat ik speel zoals gta 5 ook kan ik eindelijk youtube filmpjes kijken zonder dat hij hoeft te laden dus was die 1000 euro dik waard

1 dag geleden
Bij invulling van de verzending ontbrak t huis nummer. Na 1 belletje was t opgelost. En is alles goed afgeleverd.

Goede sevice maar site kan wat duidelijker zoals leveradres invoeren.

Keurig op tijd, ondanks black friday drukte. Het was echt plug and play.

Mail gestuurd met vraag om advies, snel antwoord gehad en snel geleverd.

Wederom top. Snelle en kwalitatieve goede levering, net zoals alle voorgaande leveringen.

Fantastisch snelle service Klantenservice is lekker laagdrempelig Wacht muziekje van Super Mario is echt geniaal

prima

Instapmodel besteld voor mijn zoon, levering ging feilloos, nog nooit zo'n heldere Track & Trace gezien, alles helemaal compleet en keurig verpakt met checklist van de montage etc erbij. Alle benodigde boekjes van de onderdelen en de Black Friday deal zaten erbij. niets 'eventjes vergeten'. En direct inzichtelijk welke upgrades er kunnen worden gedaan op de site,

Kapot goeie

Snel geleverd en goede service

Na wat telefonische hulp uiteindelijk de beste game pc voor mijn zoon samen kunnen stellen. Snelle levering en goed op de hoogte gehouden mbt de levering. Mijn zoon is er erg blij mee

Super service. Ze hebben alle kennis in huis. Bezorging ging ook goed alles netjes verpakt en alle software meegeleverd.