gamepc.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.56 / 5.00

589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

In 1 woord, geweldig. Bestelling een paar minuten voor sluit besteld en gewoon netjes de volgende bezorgd. Eenvoudig de pc aangesloten en kon binnen enkele minuten mijn games installeren. Fantastisch Krijgt van mij een dikke 10.

Je betaald een heel degelijke prijs als je zelf geen pc kunt bouwen. Het is een echt aanrader

De levering kwam best wel laat binnen. Maar voor de rest uitsteked.

Had graag uitleg gehad over de drivers die ik moest installeren. Windows 10 installeert natuurlijk het grootste deel zelf, maar voor het led toetsenbord had ik dus de drivers van de fabrikant nodig, dit moest ik zelf vinden. Erg tevreden met de laptop en de bezorging overigens.

Super snelle levering en prima pc erg blij mee

1 week geleden
Keurig op tijd en mooie kwaliteit

1 week geleden
Prima pc mogen ontvangen en kreeg er nog een muismat bij ook top Aansluiten en spelen maar

1 week geleden
Moeilijkheden gehad om te betalen met MasterCard en Bancontact. Geen andere keus dan met een overboeking te werken. Hierdoor wel enkele dagen langer moeten wachten.... maar het was zeker de moeite van het wachten waard Mooi ingepakt, alles geleverd zoals gevraagd, tiptop in orde

Snelle levering Goed advies

1 week geleden
Ik ben super tevreden Van bestellen tot afleveren

2 weken geleden
snelle levering, goeie kwaliteit alles is top hehe had ook een mail gezonden naar game pc. nl en had een super rappe respons dus voor mij een dikke 5 sterren

2 weken geleden
Perfect hulp via de telefoon GamePC voor mijn zoon besteld. uitleg van hoe ze werken en advies gegeven waarom een upgrade beter was. Koop er zeker nog een keer...

Vriendelijk, behulpzaam, snel en goed

2 weken geleden
Top service en product, voor de 2e keer mijn pc hier gekocht.

Levering was via een bedrijf die niet fijn werkt. Voor de rest een geweldige website en fijn als je niet veel van computers af weet

2 weken geleden
Goeie en vooral snelle service

2 weken geleden
Super goede service en snelle levering

2 weken geleden
Samenstellen van pc is een eitje, Snelle levering en vooral ook zeer goed verpakt.

kan weer met plezier gamen :D