gamepc.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.57/5.00

624 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

Pc keurig netjes ontvangen, prima service en leuke actie! Alleen jammer dat de site nog niet was aangepast qua leveringstijd. Site vermelde in het weekend (ook zondag) voor 1259 besteld is maandag avond in huis. Na contact bleek dit nog niet aangepast te zijn op de site en kwam de pc op het eerst mogelijke bezorg moment (dinsdag)
Fantastische service en een prachtige krachtige PC
ik heb alles ontvangen zoals afgesproken en de service is uitstekend. Bij de problemen die ik had met de setup van mijn geleverde pc hebben ze mij uitstekend geholpen. Een aanrader voor als je een goede gamepc en goede service wilt voor een betaalbare prijs.
Snel geleverd prachtige computer
Ik heb em al een paar dagen en vindt em super mooi. En werkt ook goed voor normale games. Echt super
De levering was wat laat en de mail was verwarrend; er stond zowel dat ik het scherm kon verwachten tussen 17 en 22 als tussen 9 en 18. Na een mailtje heb ik begrepen dat dit gefikst wordt.
Top!
goed advies bij bestelling gekregen
Snel en netjes afgeleverd!
7 jaar geleden een pc besteld en nu weer eentje. Ben echt super tevreden over de qualiteit van hun pc's. Ktenservice vind ik ook super top.
Het is een prima laptop met allerei producten kun je kiezen voor de koop is eccht veel keuze. Jammer dat ze doen niet iets met Bestuursysteem die mee telt bij een aankoop.
Top
Had een klein probleempje met me hardeschijf maar door de goede service was het zo opgelost
Bij de klantenservice goed en duidelijk geholpen. Ene dag besteld en volgende dag geleverd is ideaal. En alles was goed verpakt en duidelijke aanwijzingen. Computer en scherm werken prima.
Snelle levering en alles in orde
Alles was uitstekent.
Na levering een paar kleine problemen gehad, deze werden keurig opgelost. Goede service zeker een aanrader.
De klanten service was heel behulpzaam en mijn games zien er prachtig uit op de computer.
Goede serive En snel geleverd
De hardeschijf had een verkeerde partitie meegekregen waardoor driekwart onbruikbaar was. Verder mooie pc en vlot geleverd. Dank!