gamepc.nl

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 nov 2018
gamepc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Dit was mijn 2e PC die ik bij Gamepc heb gekocht. Bij de eerste waren wat problemen, maar dat was meer een misverstand en is uiteindelijk toch goed ge komen. Na 2 jaar ging mijn videokaart stuk., Ganmepc stuurde binnen een paar dagen een nieuw (en zelfs een iets betere) kaart op. Zeer tevreden dus. Vandaar dat ik weer bij GamePC heb gekocht. De levering van de PC was zeer snel (de volgende dag al). Mijn PC staat in de huiskamer, dus geluid, of het afwezig zijn van geluid, is voor mij zeer belangrijk. Ik heb daar met de samenstelling rekening mee gehouden en gekozen voor Be quiet! Pure Base 600 componenten waar mogelijk, De PC is inderdaad weer "Fluister stil". Er zat een kaartje bij met naam en contact van de medewerker die de PC had klaar gemaakt en dat vond ik zeer vriendelijk en handig voor als er eventueel problemen zijn. Ik ben zeer zeer tevreden en kan GamePC echt bij iedereen aanbevelen.

24 mei 2023
I've received my computer but no monitor that I've ordered together with my computer. My 1st delivery got delayed, then DHL on the next day put me that I wasn't at home to receive my parcel. On the 3rd day I've received my parcel my computer but no monitor that has been listed on my pakbon. Sorry have to give a low mark.

Beoordelingen voor gamepc.nl

Ik heb mijn pc in zeer goede staat en super service

Ik heb mijn pc in zeer goede staat binnen gekregen en netjes ingepakt. Sterker nog bij het bestellen had ik een te kleine voeding aangevinkt. Dit bedrijf heeft de moeite genomen om mij eerst te bellen (ik nam niet op) en om vervolgens netjes een mail te sturen. met het probleem wat ik verkeerd had gedaan. Kortom een super bedrijf.😄😄 Zeer tevreden en een aanrader 👌🏻😁👍🏼
Heel erg blij met mijn nieuwe game PC! Fijne website om je keuze te maken tussen de verschillende onderdelen volgens je eigen budget. Game pc is met zorg gebouwd en ziet er dan ook heel goed uit! Snelle levering, wel een dagje later dan ze beloofd hadden ivm drukte (maar wel netjes gecommuniceerd via e-mail) en goed verpakt. Ga zo door toppers!

Een dikke 10

Mijn pakket was plotseling vertraagd.....volgens dhl .....en zou pas dage later komen...gemailed met klantenservice van gamepc ..erg snel en vriendelijk geholpen....pc kwam erna dezelfde dag nog Geweldige service en afhandeling en de pc is super ...gamepc.nl krijgt van mij een dikke 10
Super geholpen, klein probleempje met een koelvan maar is direct een oplossing voor gekomen zonder enkel probleem een nieuwe vin toegestuurd gekregen! Zal in de toekomst zeker een computer of computer onderdelen kopen! Klantvriendelijkheid helemaal top. Bedankt gamepc

Site kan beter, service is top

De site werkte niet helemaal lekker - zoals bv advertenties over belangrijke info, maar de bestelling zelf is snel en goed afgehandeld. We hadden de PC meteen de dag erna in huis (zoals geadverteerd) en zijn er erg blij mee.

Case

Had een pc besteld en de case die erbij hoorde was niet op voorraad. Was de volgende dag direct gebeld waarbij een andere, grotere case werd aangeboden voor hetzelfde bedrag.
snel geleverd en goed naar wens alleen was het niet duidelijk dat de ssd niet ook voor extra opslag zorgt, was wss een foutje van mijn kant
Klantvriendelijkheid en service is super. Misschien een verbeterpunt om ook de kosten van een product weer te geven op de site.
Uitstekende service DHL bezorgde de bestelling niet, en na contact met GamePC, stuurden ze een nieuwe. Top gedaan
Eerst telefonisch uitstekend telefonisch geholpen, daarna keuze kunnen maken en de volgende dag opgehaald .
geleverd zoals beloofd, (schijnbaar - ben ik ook geen expert) interessante prijs
Fantastisch snelle levering! Binnen 20 uur binnen en netjes afgeleverd. Klasse.
Super snelle levering en fijne prijs voor wat je er voor krijgt.
Snelle levering computer goed samen te stellen
Top personeel. Weten waar ze het over hebben.
Echt mooie en sterke game pc
Goed en veilig opgestuurd.
Alles was goed.
18 feb 2024