gamepc.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13-11-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
gamepc.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij gamepc.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13-11-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor gamepc.nl

283 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik ben erg blij met de PC die ze voor mij in elkaar hebben gezet. Ik had wat issues maar dat had meer te maken met mijn eigen setup en dus niet met de PC zelf. Het is altijd even wennen een nieuwe PC en het kost soms wat tijd om hem te integreren in je setup. De communicatie is ok maar die kan iets beter al begrijp ik dat ze het waarschijnlijk druk hebben. Ook kwam de PC een dag later dan verwacht maar dat is ook geen probleem voor mij geweest. De PC ziet er netjes uit en doet het erg goed. Wat wil je nog meer? Ik zou PC-Samenstellen.nl zeker aanraden!

Pc werd later geleverd. Overigens had ik samengesteld en was me verteld dat hij goed zou functioneren. Intel pro genomen met wat functies boven geadviseerd. Helaas bleek hij niet te functioneren zoals verwacht en gezegd. Er was ook een ander geheugenkaart in gezet zonder overleg. Helaas dus verschillende dingen gedownload die niet functioneerde doordat ik niet wist dat er een product in zat. Gevraagd of Windows 11 home 30 dagen versie op te zetten. Omdat ik een product code thuis had. Helaas een beperkte Windows enterprise erop. Waardoor ik niet bij de harde schijf kon. HDD schijf stond als geadviseerd maar achteraf toch een SSD nodig. Alle RGB verlichting kon ik veranderen doordat hij niet aangesloten was. Gelukkig met support wel aan de praat gekregen. Helaas een week verder en nog geen plug in and play. Zelf nog veel doen en aanpassen en inbouwen. Voor iemand die geen verstand heeft van pc’s veel stress en geduld. Ook via de chat functie op de website laat of geen contact.

Beoordelingen voor gamepc.nl

Ten eerste ben ik heel blij dat Patrick van gamepc met mij meedacht met het samenstellen van een gamepc voor mijn zoon van 15 jaar. Hij heeft nu een hele mooie en snelle pc. Toen de betaling via Paypal niet gelijk aankwam, was dat ook geen probleem. Ze bleven vriendelijk en behulpzaam, toen ik ze dit vertelde. En de pc is heel snel en netjes geleverd via Trunkrs. Goed verpakt! Letterlijk gamepc en monitor aansluiten en gamen maar! Volgende keer bestel ik weer bij Gamepc.
Keurige bezorger! Op tijd geleverd en prima GPC
Goeie game pc alleen jammer dat de videokaart beetje schuin zat dus had ik even recht moeten maar voor de rest top pc
Na 4 dagen al stuk .weer terug sturen
Computer was snel geleverd. Volgende dag. Goed geïnstalleerd. Ik had de grootste behuizing genomen met glazen wanden. Helaas was een van de wanden niet goed te sluiten en ging bij het minste geringste open. Met een plakbandje vast gemaakt. Ik had geen zin om deze zware game PC terug te sturen.
Mijn eerste pc van GamePC.nl was na meer dan 10 jaar trouwe dienst eindelijk aan vervanging toe. Ondanks het wereldwijde tekort aan chipsets kon ik toch voor een goede prijs een beest van een machine samenstellen. Proost op nog eens 10 jaar een fantastische game-ervaring!
Prachtige laptop. Keurig alles wat nodig is, werd voorgeïnstalleerd. Alles werkte meteen. Keurige service. Zeer tevreden met de aankoop, Bezorgservice ook goed.
PC geleverd van uitstekende kwaliteit. Enige minpunt is echter een verbogen geleverde voedingskabel. i.e. de pinnen. Kan gebeuren natuurlijk.
Goed samen kunnen stellen, resultaat hartstikke goed, op zondag besteld dinsdag in huis, een dag later dan beloofd maar geen probleem.
2e keer dat ik hier mijn pc vandaan heb. Echt topservice!
Goede performance en mooie laptop
Snelle reactie en levering
Goed en snel geregeld.