Solar Power Supply- Logo - Beoordelingen

Solar Power Supply

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.912 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2017
Solar Power Supply voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Persoonlijk langs geweest in de showroom in Den Helder Ik was al geïnteresseerd in de Ecoflow. De uitleg was uitstekend en de mogelijkheden zijn naast elkaar gezet. Via de website uiteindelijk besteld omdat het niet in de showroom kon. Dat begreep ik niet echt, want ik was er al en ik had mijn keuze voor de ecoflow en de accessoires gemaakt. Deze service kan dus beter. Via de website goed opletten op de grote plus te drukken als je een keuze hebt gemaakt voor een product. Dan passen alle toevoegingen in ieder geval op elkaar. Na 2 dagen had ik alles in huis. Top geregeld.

10 jun 2023
Heb voor ruim €1.000,= een Bluetti EB70 gekocht. Wil nu een weekje off the grid zeilen, ankeren maar de 220 poort geeft "short" en doet het vanaf het begin niet. Dat weekje wordt nu compleet anders. De enige echt gepaste actie is direct een nieuwe werkende sturen en niet eerst mij laten hannesen met verpakken, versturen, repareren, daarop wachten etc. Het product is niet goed geleverd en nu het is mijn probleem. Vertrouwen dat ik op de Bluetti kan rekenen als ik hem nodig heb is ook wat aangetast.

Beoordelingen voor Solar Power Supply

Gied
Snelle verzending en goede informatie over de verzending
Ruime keus. Snelle levering
Ruime keuze, goed advies
1 sep 2023
Goede voorlichting , zei ook eerlijk dat je met een powerstation voorzichtig moet zijn als je hem op de walstroomaansluiting wil gebruiken .Snelle levering , kon hem s’middags al in Berkel en Rodenrijs afhalen , dat maak je niet vaak mee 👍🏻
De mogelijkheden die het heeft, mooi afgewerkt. Helaas nog geen tijd gehad om het volledig te testen qua performance en met de zonnepanelen. Afdek doppen voor de 230v aansluiten zou fijn zijn geweest.
Werd snel geleverd en zal er zeker weer wat kopen. Bij de eerste bestelling geef ik nooit 5 sterren. Dan moet ik er meermalen wat kopen en als dat evengoed gaat als nu wordt het zeker 5 sterren.
18 jul 2023
Snelle verzending door SPS, jammer dat DPD je soms laat wachten. Toen ik de verkeerde kabel had besteld kwamen ze meteen met verschillende mogelijkheden om dat zo snel mogelijk op te lossen.
ID
I d.
Den haag
Bijzonder fijne powerbank met 3 usb porten en 1 usb a port plus 2 stopcontacten ; wel wat zwaarder dan de vorige powerbank die ik had . Hij is ook nog eens muisstil ; een aanrader
4 sep 2023
Prima opvouwbaar paneel. Bijgaande instalatie adviezen hoe dit paneel moet worden aangesloten op een ppmt / loodaccu. Is me wel gelukt na zelfonderzoek, zou beter kunnen!
3 aug 2023
Materiaal prima Verzending is nidt ok te laat geleverd datum niet gerespecteerd en het zelf moeten gaan afhalen in percelpunt
5 aug 2023
Snel maar helaas door slechtste transporteur van nederland DPD geleverd.Doos beschadigd en al open.
Levering conform afgesproken. Geleverde producten voldoen aan alle verwachtingen. Top
21 aug 2023
Het voldoet aan de verwachting ik kan er mee doen wat ik wilde
3 mei 2023
Goede merken tegen verschillende prijs gammas
28 jul 2023
Snelle levering vriendelijk aan de telefoon
31 aug 2023
Goede uitleg, goede spullen