Lucardi Juwelier Hoogeveen

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden389 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Voor mijn kleinzoon die geslaagd is, samen op zoek naar een schakelarmband. De stalen armbanden waren favoriet en de armband gekozen was die met black nog gekleurd was. De hulp van de medewerkster was top. ( mijn kleinzoon heeft een verstandelijke beperking). Ze had veel geduld en liet armbanden zien en passen. Ze was vriendelijk en sloot aan bij het niveau van mijn kleinzoon. Hij ging superblij en tevreden de winkel uit. Bij het verlaten van de winkel bleek het bijna sluitingstijd , maar hiervan hadden niets gemerkt mbt de hulp van de medewerkster. Top ervaring.

23 aug 2023
Het is vreselijk warm in de winkel. Echt respect voor de verkopers. Die proberen hun hoofd koel te houden maar zonder airco is dat echt niet te doen. Zorg goed voor je personeel en maak die airco kom op man dat verdienen die meiden...en als klant is ook niet fijn als je poosje moet wachten.
JM
Jo M.
Hoogeveen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogeveen

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters