Lucardi Juwelier Hoogeveen

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden389 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Voor mijn kleinzoon die geslaagd is, samen op zoek naar een schakelarmband. De stalen armbanden waren favoriet en de armband gekozen was die met black nog gekleurd was. De hulp van de medewerkster was top. ( mijn kleinzoon heeft een verstandelijke beperking). Ze had veel geduld en liet armbanden zien en passen. Ze was vriendelijk en sloot aan bij het niveau van mijn kleinzoon. Hij ging superblij en tevreden de winkel uit. Bij het verlaten van de winkel bleek het bijna sluitingstijd , maar hiervan hadden niets gemerkt mbt de hulp van de medewerkster. Top ervaring.

23 aug 2023
Het is vreselijk warm in de winkel. Echt respect voor de verkopers. Die proberen hun hoofd koel te houden maar zonder airco is dat echt niet te doen. Zorg goed voor je personeel en maak die airco kom op man dat verdienen die meiden...en als klant is ook niet fijn als je poosje moet wachten.
JM
Jo M.
Hoogeveen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogeveen

27 apr 2024
Persoonlijk, kennis van zaken
Heel fijn geholpen hoor.

De sfeer in de winkel is prettig en vriendelijk

De sfeer in de winkel was prettig en vriendelijk . Hoefde niet lang te wachten en werd zo snel mogelijk geholpen. Alles werd goed opgenomen en er word altijd gekeken na een oplossing!! De producten zijn ook geweldig je hebt van goedkoop tot duur voor iedereen zit wat bij. Ik kom graag in de lucardj
Service is prima. Hangers besteld en werd kapot geleverd. In de winkel gemeld er werd direct nieuwe besteld. 3 dagen later binnen.
Misschien iets meer medewerkers in de winkel. 1 persoon heeft het wel heel druk en als klant lang wachten.
Fijn rustig personeel, leggen goed uit hoe je met het sieraad om moet gaan. Wel wat krappe winkel.

Genoeg tijd

Ik vind dat ze echt de tijd nemen voor hun klanten
3 feb 2024
De verkoopster die mij vanmorgen heeft geholpen was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Veel keus, scherpe prijzen!
10 feb 2024
Heel hartelijke verkoopster
De meeste sieraden zijn betaalbaar. En de klantvriendelijke verkoopsters die je goede informatie geven. Ik heb vlot achter elkaar 2 armbanden gekocht, 1 zilver en 1 gold plated, 1 paar gold plated oorknoppen en 1 gold plated ketting. Ben er blij mee. Wat ik wel mis zijn meer oorhangers die je zo in je oren kan schuiven en met een plastic schuivertje kan sluiten.
16 jul 2023

Leuke meiden die erg behulpzaam waren netjes!

Leuke meiden die erg behulpzaam zijn ! Airco was al dagen stuk merkte ik op niet prettig voor de klanten en al helemaal voor het personeel als het 30+ buiten is !
7 jan 2024
Keuze in zilver, bediening was goed.Liet mij alles uit het doosje nog goed bekijken. Ketting en oorbellen heeft ze nog mooi opgepoest.
21 jul 2023
Er stond 1 persoon aan personeel in de winkel. Moesten vrij lang wachten. Het was ook lunchtijd. Maar we werden goed geholpen.
14 jan 2024
Personeels is vriendelijk en transparant over de levensduur, garantie en onderhoud/behoud van het product.
Goed en vriendelijk geholpen. Er was 1 medewerker in de winkel,dat vind ik wel weinig.
23 dec 2023
Lucardi heeft leuk sieraden ik vind heel leuk . Ik heb gelukt daat een klant ben.
27 mei 2023
Het was druk, de hele middag, maar de dames bleven rustig en heel vriendelijk.
Ze waren erg behulpzaam, maar ze mochten wel wat sneller werken met afrekenen