happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.276 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Goede spullen 3 dagen na bestellen had ik mijn stenen !Raamdecoratie!
Zeer goed en netjes verpakt. Mooie producten en een gratis verassing is altijd leuk

Mooie stenen

Het versturen van de bestelling mag wel wat sneller.

Steen veelste klein.

Exact als op de afbeelding had ik niet verwacht. Maar dit steentje wat erbij zit. Is een kwart van de afbeelding.
YV
Yvonne V.
Schoorl

Teleurstellend en dit voor eerste bestelling !!

Voor mezelf was het een eerste bestelling zeg maar een proef ik vind het bijzonder jammer dat ze maar zo weinig aandacht besteden aan het geen ze opsturen ik bestelde een zwarte toermalijn luxe palmsteen 120 -150 gr 6cm Het geen ik ontvangen heb is voor mij een derde keuze steen met breuken en putjes in en een deel zeg maar soort plek, is zeker geen mooie steen ben dan ook bijzonder teleurgesteld.
ED
Els d.
Amersfoort

Pakket niet ontvangen

Dat ik het pakketje nog steeds niet heb ontvangen. Het is al vanaf 23 april onderweg naar de ontvanger dus dit duurt wel erg lang

duurde wat lang

Het duurde best lang voor ik het ontvangen had en een van de stenen is niet zo mooi, wat beschadigingen, maar dat is het risico met online stenen kopen. Verder prima verpakt verzonden.

Mooie sieraden

Super mooie sieraden die netjes verpakt zijn. Zou hier zeker weer bestellen! Leuke website met veel informatie over de stenen.
Keurig verpakt en heel blij met mij bestelling , helaas heb ik geen kaartje of id ontvangen van de werking van de stenen in de armband en geen kadoverpakking , dit had ik specifiek aangegeven .
Prima afhandeling van mijn bestelling. Goed verpakt en snel geleverd.